וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 13 שנים ב-NBA: מארק גאסול עזב את הלייקרס

הספרדי הוותיק עבר בטרייד לממפיס אחרי עונה אחת בקליפורניה, אך הוא ישוחרר ויחזור למולדתו. שיחק 13 עונות ב-NBA, נבחר שלוש פעמים לאולסטאר וזכה באליפות עם טורונטו ב-2019

אחרי 13 עונות מוצלחות במיוחד, קריירת ה-NBA של מארק גאסול בדרך לסיום. על פי דיווח של הכתב הבכיר, אדריאן ווז'נרובסקי, קבוצתו הנוכחית של גאסול, לוס אנג'לס לייקרס, העבירה אותו בטרייד אחרי עונה אחת בלבד לממפיס גריזליס יחד עם בחירת סיבוב שני ב-2024. בתמורה, הקבוצה מעיר המלאכים קיבלה את זכויות הדראפט על הסנטר הסיני וואנג ז'לין, שמעולם לא עזב את הליגה במולדתו. על אף הטרייד לגריזליס, הסנטר הספרדי לא צפוי ללבוש את המדים של האקסית המיתולוגית, אלא להשתחרר מהחוזה ולשוב לאירופה.

אחרי שאת 10.5 השנים הראשונות שלו בליגה בילה בגריזליס, גאסול עבר ב-2019 בטרייד לטורונטו ראפטורס וסייע לה לזכות באליפות היסטורית. אחרי שנה וחצי בקנדה, הסנטר חתם בקיץ שעבר על חוזה לשנתיים בלייקרס, אך לא הצטיין במיוחד בעונתו הראשונה בקליפורניה. במהלך הקיץ דווח על כך כי ייתכן שהצדדים יפרדו במהלך הקיץ, וכעת המהלך יצא לפועל. הלייקרס החתימו הקיץ שני סנטרים ותיקים, דווייט הווארד ודיאנדרה ג'ורדן, ובכך הספרדי בן ה-36 נדחק אל מחוץ לרוטציה של פרנק ווגל. במסגרת העסקה, הלייקרס חסכו כ-10 מיליון דולר.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס מארק גאסול. Douglas P. DeFelice, GettyImages
יחזור לספרד? מארק גאסול/GettyImages, Douglas P. DeFelice

ב-52 משחקים במדי הלייקרס בעונה הרגילה, גאסול העמיד ממוצעים של 5 נקודות ו-4.1 ריבאונדים ב-19 דקות על הפרקט. בסך הכל, במהלך הקריירה רשם הספרדי הוותיק ממוצעים נאים של 14 נקודות ו-7.4 כדורים חוזרים למשחק.

גאסול, שנבחר שלוש פעמיים למשחק האולסטאר וזכה בתואר שחקן ההגנה של העונה, עשוי לשוב ליבשת הישנה, כאשר המעבר הטבעי מכולם יהיה איחוד כוחות עם אחיו פאו גאסול בברצלונה, קבוצת נעוריהם. כזכור, במהלך הקיץ האחרון האחים גאסול אף הודיעו על פרישה מנבחרת ספרד, לאחר ההפסד לארצות הברית ברבע הגמר של הטורניר האולימפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully