וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בברזיל: רומאריו עבר ניתוח להסרת כיס המרה

לאחר שפלה הודיע כי עבר ניתוח להסרת גידול, כוכב עבר נוסף של הסלסאו אושפז ונותח. ממשרדו מסרו: "הניתוח עבר ללא סיבוכים"

תקציר: ברזיל - ארגנטינה, המשחק שפוצץ/ספורט1

ארבעה ימים לאחר שנודע כי פלה האגדי נאלץ לעבור ניתוח להסרת גידול במעי הגס, נודע כי כוכב עבר נוסף של הסלסאו הזדקק לניתוח להסרת כיס המרה. כדורגלן העבר בן ה-55 אושפז בבית חולים בריו דה ז'ניירו, כאשר הניתוח בוצע היום (שישי). מבית החולים לא נמסרו יותר מידי פרטים, אך כן ציינו שהניתוח עבר בהצלחה, וכי הברזילאי שכיכב בברצלונה בשנות ה-90 נמצא בהתאוששות.

גם ממשרדו של רומאריו, שפצח בקריירה פוליטית בשנים האחרונות ומכהן כסנטור בבית הנבחרים הברזילאי, נמסר כי "ההליך הושלם ללא כל סיבוכים. הוא נמצא תחת השגחה ואמור להשתחרר לביתו בימים הקרובים".

כדורגלן העבר הברזילאי רומאריו. Igo Estrela, GettyImages
רומאריו/GettyImages, Igo Estrela

רומאריו החל את קריירת הבוגרים שלו ככדורגלן בואסקו דה גאמה הברזילאית ב-1985. בשנים 1988 עד 1993 שיחק בפ.ס.וו אינדהובן ההולנדית, במדיה כבש 98 שערים ב-109 משחקים. את שיא הקריירה שלו העביר בברצלונה, עמה זכה באליפות, כולל שלושער ב-0:5 הבלתי נשכח על ריאל מדריד. גם בנבחרת ברזיל נצץ רומאריו כשכבש 55 שערים ב-70 הופעות והיה מכוכבי הנבחרת שזכתה בגביע העולם ב-1994.

ב-2010 כאמור, פתח בקריירה פוליטית כשבאוקטובר באותה שנה נבחר לבית התחתון של הקונגרס הלאומי של ברזיל מטעם המפלגה הסוציאליסטית הברזילאית.

  • עוד באותו נושא:
  • רומאריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully