וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קביליו יפו פתחה את העונה עם ניצחון, 3:3 בין לוד לאשדוד

הקבוצה של איציק ברוך השיגה 1:3 על מכבי הרצליה במחזור הפתיחה. הקבוצה מעיר הנמל חזרה מ-3:0 לתיקו במשחק המשוגע של המחזור

עונת 2021/22 בליגה א' נפתחה היום (שישי) עם שבעה משחקים במחזור הצפוני ועוד שמונה במחוז הדרומי. בדרום: מכבי קביליו יפו פתחה את העונה בצורה נהדרת עם 1:3 על מכבי הרצליה. בני לוד ומכבי עירוני אשדוד נפרדו ב-3:3 מרתק, בעוד מ.ס. דימונה רשמה מהפך דרמטי בדרך ל-1:2 על שעריים. בצפון: הפועל הרצליה תחה עם חמישייה לרשתה של הפועל כפר קנא. מ.ס. רובי שפירא חיפה הפסידה 2:1 בביתה להפועל בועיינה.

seperator

צפון

הפועל הרצליה - הפועל כפר קנא 2:5

בעוד ההרצליינית של הדרום חטפה שלישייה והפסידה, הפועל מהצפון חגגה בענק על חשבון כפר קנא. עידן דוד פתח את מסכת הכיבושים (10) שלו, במשחק בו כבש לא פחות מרביעייה. ניב עלפי הוסיף את השני בדקה ה-25, כאשר דוד כבש עוד שלושה בדקות 45, 60 ו-65.

מ.ס. רובי שפירא - הפועל בועיינה 2:1

קבוצת האוהדים פותחת עונה עם הפסד ביתי מאכזב. חאלד סולימאן כבש צמד עבור האורחת בדקה 40 ו-60, כאשר המארחת מחיפה הצליחה רק לצמק לקראת סיום המשחק.

תוצאות נוספות:

מכבי צור שלום - הפועל בני זלפה 0:1
הפועל באקה על גרבייה - עירוני טבריה 3:0
מ.ס. טירה - הפועל מגדל העמק 1:3
מ.ס. כפר קנא - בני פרדיס 0:2
עירוני נשר - הפועל איכסל 0:1
הפועל בני ערערה - הפועל כאוכב 0:1
עירוני טמרה - מ.ס. צעירי טייבה 0:0

גיא אמסלם שחקן מכבי קביליו יפו. דני מרון
קביליו יפו עם ניצחון במחזור הפתיחה. גיא אמסלם/דני מרון

דרום

מכבי קביליו יפו - מכבי הרצליה 1:3

המארחת עם פתיחת עונה מוצלחת ושלישייה לרשת של ההרצליינים. סאן טוריאל פתח את מסכת הכיבושים עבור הקבוצה של איציק ברוך בדקה ה-15. דני רובנבליט עוד השווה עבור האורחת מהשרון, אך גיא אמסלם כבש ממש בפתיחת המחצית השנייה (46) והחזיר ליפו את היתרון. עומרי כהן כבש אצ הלישי בדקה ה-72, ומכאן הרצליה כבר הרימה ידיים.

מ.ס. דימונה - מכבי שעריים 1:2

הרחובותיים נאלצו להסתדר בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-33, כאשר אסף חקאק ראה את הכרטיס האדום. על אף זאת, לא רק ששעריים הצליחה להחזיק מעמד, היא גם עלתה ליתרון בדקה ה-81 משער של דניאל תרועה. עם זאת. דימונה ממש לא הרימה ידיים: שו בוזנח (86) וטל איילה (93) קבעו מהפך דרמטי והשיגו ניצחון בשיניים לספתח של העונה.

בני לוד - מכבי עירוני אשדוד 3:3

במשחק המשוגע של המחזור, הוליכה כבר המארחת 0:3 כעבור 24 דקות בלבד, במה שנראה כמו משחק במעמד צד אחד שכבר הוכרע עוד בטרם הגיעה הפסקת המחצית. יונתן כהן (5 ו-24) ועומר שירזי (9) היממו את האורחת מעיר הנמל. עם זאת, אשדוד עלתה אחרת למחצית השנייה ובדקות 50 (בר סוויסה) 78 (דניאל אגמי) ו-90 (בר סוויסה) הצליחה לסגור קאמבק מדהים.

תוצאות נוספות:

הפועל אזור - הפועל בקעת הירדן 0:2
שמשון כפר קאסם - מכבי יבנה 1:1
הפועל מרמורק - עירוני כסייפה 1:0
הפועל כפר שלם - בני אילת 0:2
הפועל אשקלון - ירמיהו חולון 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully