וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אופ"א: "לא ישנה לי אם ריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס יעזבו"

עודכן לאחרונה: 10.9.2021 / 16:48

אלכסנדר צ'פרין התייחס לשלוש הקבוצות שטרם זנחו את רעיון הסופרליג: "הן ניסו להרוג את הכדורגל, מצחיק שהן רוצות להישאר בליגת האלופות במקביל למפעל החדש"

תקציר: כל השערים ממשחקי מוקדמות המונדיאל באירופה, 7 בספטמבר/ספורט1

כחצי שנה חלפה מאז סערת הסופרליג, ובעוד תשע קבוצות מההרכב המקורי של הליגה החדשה נטשו את הרעיון תוך ימים ספורים, ברצלונה, ריאל מדריד ויובנטוס עדיין לא זנחו את הרעיון ונשארו איתנות בדעתן. היריבות בין שלושת המועדונים לאופ"א רחוקה מלדעוך, ונשיא התאחדות הכדורגל האירופית, אלכסנדר צ'פרין, התראיין ל"דר שפיגל" ולא חסך בביקורת.

"זה מצחיק שאותן קבוצות רוצות להקים מפעל חדש ובו זמנית להישאר בליגת האלופות", סיפר הסלובני, "זה לא יהיה אכפת לי אם הן יעזבו את אופ"א. הן ניסו להרוג את הכדורגל".

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
ספג ביקורת מצ'פרין. פלורנטינו פרס/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

בהמשך, צ'פרין ביקר באופן ספציפי את נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, ותהה בנוגע להבדלים בין הציטוטים שלו משבוע הקמת הסופרליג לבין התנהולות בחלון ההעברות שהסתיים לאחרונה: "הוא מתלונן שהקבוצה שלו יכולה לשרוד רק עם הסופרליג ואז הוא מציע 180 מיליון יורו עבור קיליאן אמבפה".

נושא חם נוסף אליו התייחס צ'פרין הוא הרעיון לקיים מונדיאל אחת לשנתיים, במקום אחת לארבע שנים כפי שנהוג. על פי הסלובני, אופ"א, יחד עם הליגות הבכורות והתאחדויות המקומיות ביבשת, מביעה התנגדות נחרצת לרעיון שעלה לדיון בפיפ"א, ואף מאיימת כי הנבחרות האירופאיות לא ישתתפו במונדיאל: "ממה שאני יודע, הדרום אמריקאיות מחזיקות באותה דעה. שיהיה להם בהצלחה עם מונדיאל ללא הנבחרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully