וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "הקבוצות האנגליות החליטו לשתף את הדרום אמריקאים"

עודכן לאחרונה: 10.9.2021 / 15:43

ראשי המועדונים באנגליה סיכמו כי לא יתלוננו על שיתוף שחקנים שהושעו בידי פיפ"א, כך נטען ב"סאן". קלופ: "אף אחד לא חושב על השחקנים, לא אנחנו אמרנו להם להיות בבידוד"

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:1/ספורט1

המאבק בין הקבוצות האנגליות לנבחרות הדרום אמריקאיות נמשך, גם לאחר סיומה של פגרת הנבחרות. המחזור האחרון של הפגרה הנוכחית במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה התקיים הלילה (חמישי לשישי) ללא שחקני הפרמיירליג הברזילאים, שעשויים לספוג עונש השעייה מהמחזור הקרוב באנגליה עקב היעדרותם ממשחקי הסלסאו. כזכור, הרשויות בממלכה לא נתנו לכדורגלנים שחוזרים מדרום אמריקה פטור מבידוד, ועל כן רבים מהם כלל לא נסעו למשחקים.

עם זאת, בדיון שהתקיים בין ראשי קבוצות הפרמיירליג הוחלט כי השחקנים דווקא כן ישותפו במחזור הקרוב, כך דווח ב"סאן". לאחר מספר ימים של שיחות קדחתניות בין ראשי הליגה ופיפ"א, בהן לא נמצאה פשרה, בליגה האנגלית החליטו לקחת את העניינים לידיים, והקבוצות סיכמו ביניהן כי אף אחת לא תערער או תתלונן על כך שיריבתה שיתפה שחקן "מושעה", ולא תפעל נגדה.

מי שהייתה אמורה להיות אחת הנפגעות העיקריות מהשעייה אפשרית זו ליברפול, שתפגוש בראשון את לידס. הקבוצה של יורגן קלופ הייתה אמורה להגיע לאלנד רואד ללא אליסון ופאביניו הברזילאים, בעוד בן ארצם רוברטו פירמינו יחמיץ בכל אופן את המפגש עקב פציעה. קלופ לא נשמע מרוצה במיוחד מהסיטואציה, ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק הוא אמר: "זו סיטואציה מורכבת. אסור לשכוח שהשחקנים הללו רצו לשחק עבור ברזיל והקבוצה רצתה לשחרר אותם, אבל זה לא היה אפשרי. ברזיל שיחקה לפנות בוקר. היא ניצחה בכל המשחקים שלה ועדיין יש תלונות".

שוער ליברפול אליסון עם יורגן קלופ. רויטרס
השוער הבכיר שלו אמור לשחק. יורגן קלופ עם אליסון/רויטרס

לדעתו של הבוס הגרמני, ניהול לוח הזמנים של המשחקים בדרום אמריקה אינו אידיאלי: "צריך להסתכל על התמונה המלאה. אנחנו בעיצומה של מגפה, שמקשה על כל דבר בחיים וגם לכדורגל זה קשה. יש יותר משחקים בינלאומיים מבדרך כלל. הייתה חופשת קיץ שבה הוחלט פתאום לארגן קופה אמריקה. הם היו יכולים לקיים את משחקי המוקדמות אז, למשל, במקום לקיים קופה אמריקה שהייתה להם גם שנה קודם לכן".


"אנשים מחליטים על הדברים האלה בלעדינו. לאף אחד לא אכפת, ככה זה. עשרה ימים לפני פגרת נבחרות אומרים לנו שיש שלושה משחקים, כשהאחרון שבהם הוא בחמישי בלילה. אין לנו מה לעשות עם זה. מזמנים אותם, ואז בחזרה הם צריכים לשהות 10 ימים בבידוד. זו לא החלטה שלנו, לא אנחנו אמרנו להם להיות בבידוד".

עוד בוואלה!

שבת באנגליה: מנצ'סטר סיטי מחפשת נקמה מול לסטר

לכתבה המלאה
מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
אף אחד לא מקשיב לו? יורגן קלופ/רויטרס

לסיכום, קלופ הסביר כי בסופו של דבר מי שנפגעים הכי הרבה מהסיטואציה הם השחקנים והקבוצות שלהם: "אם השחקנים שלנו צריכים לשהות בבידוד במשך עשרה ימים בבית מלון אקראי ליד השדה תעופה, זה לא טוב לאף אחד, אבל עבור כדורגלן, זה אומר לאבד את הכל. אחרי העשרה ימים האלה השחקן צריך עוד עשרה ימים כדי לחזור לכושר.

"זה לא משנה מה אני אגיד כי אף אחד לא מקשיב. אבל אף אחד לא חשב על השחקנים כשהחליטו שמשחק המוקדמות האחרון יהיה בלילה שבין חמישי לשישי ומשחק הליגה הבא יהיה בשבת בצהריים. ההתאחדויות היבשתיות צריכות לשבת ביחד ולחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully