וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון הביסה את נס ציונה, הפועל תל אביב מחצה את גלבוע/גליל

10.9.2021 / 14:56

הסגולים נשארו מושלמים בהכנה עם 55:83 על חשבון הכתומים המאוכזבים. הקבוצה של פרנקו הביסה 78:110 את החבורה הפצועה מגן נר. הפועל גליל עליון ניצחה את הפועל חיפה 83:90

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

שלושה משחקי הכנה לקראת פתיחת עונת 2021/22 בליגת העל בכדורסל נערכו היום (שישי) כשהקבוצות ממשיכות להתקדם לקראת משחקי שמינית גמר גביע ווינר שייערכו בשבוע הבא.

הפועל חולון הביסה את עירוני נס ציונה בפעם השנייה תוך ארבעה ימים, הפעם 55:83 בנס ציונה. הסגולים שלטו במשחק, כששתי הקבוצות מופיעות עם חמישה זרים, אך רק אלה של חולון נראו טוב. ההפרש גדל בצורה משמעותית ברבע האחרון, אותו ניצחה חולון 14:27. נס ציונה תחפש ניצחון בכורה בהכנה שלה דווקא בגביע ווינר, חולון נותרה מושלמת.

חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות לחולון, כשמארק אוגדן בלט עם 17, מיקל קייזר הוסיף 16 וכריס ג'ונסון קלע 15. בנס ציונה ניתן לציין לטובה את טים סוארס שקלע 18 נקודות.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. דני מרון
ניצחון שני על נס ציונה תוך ארבעה ימים. כריס ג'ונסון/דני מרון

גם הפועל תל אביב עוד בלתי מנוצחת, והיא חגגה בבית על חשבון גלבוע/גליל הפצועה שהופיעה עם שני זרים וניצחה אותה 78:112. במחצית הראשונה האורחת מגן נר עוד הצליחה להיות במשחק וירדה בפיגור של שלוש נקודות בלבד, אלא שרבע שלישי מפלצתי של המארחת אותו ניצחה 12:35 חתם את המשחק ונתן לדני פרנקו סיבות להיות אופטימי.

ג'יי פי טוקוטו קלע 24 נקודות והוסיף 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים אצל המנצחים, כשג'ייקובן בראון עם 18 נקודות נראה טוב גם כן. לוטן אמסלם ובר טימור קלעו 12 כל אחד. בניה סרור היה המצטיין של גלבוע עם 16 נקודות, יותם חנוכי קלע 15.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'יי פי טוקוטו שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הפועל תל אביב עדיין בלתי מנוצחת. טוקוטו/אודי ציטיאט

בכפר בלום גברה העולה החדשה הפועל גליל עליון 83:90 על הפועל חיפה. החבורה של ברק פלג שיחקה ללא גבי צ'צ'אשוילי שיצא לאליפות אירופה 3 על 3 וללא שחקני החיזוק החדשים איתי מושקוביץ' וברייס וושינגטון, ועדיין הצליחה לשלוט בהתמודדות נגד החבורה של אלעד חסין. גליל הובילה ביתרון דו ספרתי בתחילת הרבע הרביעי, אלא שריצה של חיפה הורידה את היתרון הביתי ל-2 נקודות בלבד סמוך לסיום. יכולת טובה של אייק אייריובו הבטיחה את הניצחון לגליל.

אייזיאה אייזנדורף הוביל את קלעי גליל עליון עם 23 נקודות, כשאייריובו קולע 20, מוסר 6 אסיסטים ומוריד 6 ריבאונדים. ארבעה שחקנים נוספים קלעו לביתיים בין 11 ל-10 נקודות. אצל המפסידה בלט סקוטי ג'יימס בהופעת בכורה עם 18 נקודות, ג'ארד ארמסטרונג וגרגורי ורגאס הוסיפו 15 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully