וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: סולומון ולופס במאבק על ההרכב

עודכן לאחרונה: 10.9.2021 / 9:33

אחרי הניצחון בטדי, בבאר שבע רוצים לשמור על מאזן מושלם מול חדרה לעיני כ-12 אלף אוהדים בטרנר: אביב סולומון מגלה שיפור באימונים, יחזקאל מתקשה להתגבר על הכאבים

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה, בהפועל באר שבע רוצים לייצר מומנטום חיובי לפתיחת העונה ולנצח מחרתיים (ראשון) את הפועל חדרה במשחק הביתי בטרנר אליו צפויים להגיע כ-12 אלף צופים.

המאמן רוני לוי מתלבט בנוגע לכמה עמדות. כך למשל אביב סולומון שמגלה שיפור מאימון לאימון ולא רוצה כל כך מהר לוותר להלדר לופס הפורטוגלי על עמדת המגן השמאלי. גם רועי גורדנה מחפש לעצמו מקום קבוע בהרכב והתחרות בינו לבין דוידה פטרוצי גדולה.

שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
מתקשה להתגבר על הפציעה. שגיב יחזקאל/דני מרון

בהתקפה יפתח איתי שכטר אחרי ששגיב יחזקאל לא מצליח להתאושש מהפציעה שלו וניקיטה רוקאביצה עדיין צריך זמן למרות שבמקרה שלו, הכניסה לכושר משחק היא מאוד מהירה. הפציעה של יחזקאל עדיין לא פוענחה. מצד אחד הצילומים לא מראים על פגיעה בקרסול. מצד שני השחקן לא מצליח להתגבר על הכאבים ונעדר כבר שבועיים מאימונים.

חאתם עבד אלחמיד אמור לפתוח בעמדת הבלם לצד מיגל ויטור, כשאיתן טיבי יתחיל על הספסל. "ראינו את חדרה מול מכבי חיפה. לא במקרה המשחק הסתיים בתיקו אפס. מדובר בקבוצה מאוד מסוכנת שאוהבת אתגרים ואנחנו נצטרך להיות מרוכזים וממושמעים", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully