וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי רקד ובכה עם הגביע: "חיכיתי כל כך הרבה זמן לרגע הזה"

עודכן לאחרונה: 10.9.2021 / 8:56

אחרי שכבש שלושער ועקף את פלה, כוכב ארגנטינה חגג לעיני משפחתו והארגנטינאים ביציע: "זה רגע ייחודי, משפחתי סבלה הרבה". וגם: כל השיאים

תקציר: ארגנטינה - בוליביה 0:3/ספורט1

ליאו מסי השיג כל מה שכדורגלן יכול לחלום עליו במדי ברצלונה, אלא שברמת הנבחרות הכוכב הארגנטינאי חווה בעיקר אכזבות. הלילה (בין חמישי לשישי) מסי רשם ציון דרך נוסף כשכבש שלושער ב-0:3 על בוליביה ועקף את פלה כשהפך לגדול כובשי הנבחרות של דרום אמריקה בכל הזמנים עם 79 שערים במדי האלביסלסטה.

מסי, שחווה התפרצות רגשות אדירה בגמר הקופה אמריקה מול ברזיל לפני חודשיים, חגג את התואר לאחר המשחק יחד עם חבריו ולא הצליח לעצור את דמעות ההתרגשות. בעוד פחות משנה מצפה למסי האתגר הגדול מכולם: מונדיאל 2022 בקטאר ומי יודע, אולי הוא עוד יצליח להשיג את התואר הנכסף מכולם לקראת סוף הקריירה שלו ולהטביע חותם על התואר: הכדורגלן הגדול בכל הזמנים.

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
דמעות של אושר. ליאו מסי/רויטרס

"חלמתי המון על הרגע הזה ותודה לאל שהוא הגיע", כתב מסי בחשבון האינסטגרם שלו, "אין לי מילים להודות לכולם על האהבה שאני מקבל. איזה ערב יפהפה, בלתי נשכח".

לאחר המשחק מסי הוסיף: "רציתי ליהנות מהרגע הזה, חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן. חיכיתי וחלמתי על זה. זה רגע ייחודי בגלל שדרך שבה זה קרה ואחרי כל כך הרבה זמן. אין דרך טובה יותר לחגוג מאשר כאן מול הקהל של ארגנטינה. אמא שלי, האחים שלי ביציעים.. הם סבלו הרבה והיום הם חוגגים איתי, אני ממש שמח".

אגב, עם השלושער שלו אמש, מסי עקף גם את חברו לברצלונה לשעבר לואיס סוארס והפך למבקיע הפורה ביותר במוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה. למסי יש כעת 26 שערים במוקדמות מתוכם 8 רק מול בוליביה ב-11 משחקים. אגב, מי שנמצא במקום השני בטבלת הכובשים של ארגנטינה הוא גבריאל באטיסטוטה עם 54 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully