וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה לת'ון מייקר: הפועל ירושלים ניצחה 84:96 בבאר שבע

הסנטר המסקרן סיים עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים במשחק ההכנה הראשון שלו בישראל. מדד 30 לרטין אובסוהאן. בני הרצליה גברה על מכבי ראשון לציון

בשל הבנייה המאוחרת, הפועל ירושלים עדיין לא זכתה להופיע בסגל מלא למשחק הכנה, והזרים מצטרפים לפעילות בהדרגה. הערב (חמישי) הגיע תורו של ת'ון מייקר לערוך בכורה, וקבוצתו ניצחה בחוץ את הפועל באר שבע 84:96.

הסנטר הדרום סודני שיחק 20 דקות, ואף שפגע רק ב-3 מ-11 מהשדה, הגיע ל-13 נקודות ו-8 ריבאונדים.

אחרי תצוגת אימים של 6 מ-26 מרטין אובסוהאן וג'יילן אדאמס בתבוסה להפועל אילת, רשם צמד הגארדים יכולת טובה בהרבה וחיבר 32 נקודות (16 לכל אחד), 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. אדאמס פגע ב-4 מ-7 לשלוש, ואובסוהאן, שסחט 11 עבירות, הגיע לבדו למדד 30.

באר שבע הסתמכה על היעילות של שחקני הפנים: ג'וניור אטו רשם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים, ודרק פרדון ניפק דאבל דאבל של 12 ו-11 בהתאמה. קודי דמפס קלע 13.

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. דני מרון
ניצחון בהכנה לירושלים. אדם אריאל/דני מרון

בני הרצליה פתחה את משחקי ההכנה שלה עם ניצחון 82:88 על מכבי ראשון לציון. הכתומים עלו לשחק עם שני זרים בלבד, ללא מאליק דימה וכשבמשבצת של שחקן נוסף להשלמת הסגל עדיין מיותמת.

ראשון לציון הובילה לאורך שלושה רבעים בזכות יכולת טובה של נתנאל ארצי (21 נקודות), טי ג'יי וויליאמס (20) וכריס קלייברן (18), אך הרצליה הצליחה להפוך ברבע האחרון ולצאת עם הניצחון.

צ'ונאנו אונואקו ניצל את הצבע הפרוץ של הכתומים עם 23 נקודות, יאיר קרביץ הוסיף 20 ואנדי ואן וליט קלע 16 להרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully