וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל נוף הגליל: פארפה צפוי לפתוח, אקווה ייעדר

10.9.2021 / 10:57

החלוץ שהצטרף ממכבי תל אביב צפוי לפתוח לצד זלאטנוביץ', הוכנבוים יחסר את אקווה הפצוע וגם את גוטי. דולב אזולאי יפתח מול האקסית (שבת, 19:00)

מחזור 2הסתיים11/09/2021
מכבי נתניה
  • מזרחי (83)
3:1
  • (45) ברקמן
  • (47) נחמני
  • (89) קיזיטו
הפועל נוף הגליל
תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

מכבי נתניה

אחרי שאיכזבה במחזור הפתיחה, תנסה נתניה לרשום ניצחון ליגה ראשון, כשתארח בשבת את העולה החדשה הפועל נוף הגליל. סגל הקבוצה עבר שינוי משמעותי, עם מכירתו של גבי קניקובסקי והחתמתם של עדן קארצב ופארפה גיאגון שהגיעו במסגרת העסקה. קארצב חזר השבוע ממשחקי הנבחרת הצעירה, יחד עם כארם ג'אבר, עומרי גנדלמן ויובל שדה ובמועדון הביעו את שביעות הרצון מהיכולת שהציגו במדים הלאומיים. עדיין לא ברור אם המאמן ריימונד אטפלד יכלול אותם בהרכב הפותח, כאשר מסתמן שלפחות פארפה גויאגון יערוך הופעת בכורה במדים החדשים.

"אני כמובן שמח לשחק את משחק הבית הראשון שלנו, בבית מול האוהדים שלנו", אמר המאמן אטפלד לקראת המשחק. "נוף הגליל זו קבוצה שעלתה די בקלות מהליגה השנייה, הם לקחו כמה שחקנים ששיחקו אצלנו ועבורם צורת המשחק שלנו לא תהיה הפתעה".

אטפלד התייחס גם לשני שחקני הרכש החדשים שהצטרפו לקבוצה והוסיף: "עבורנו זה משחק פתיחה לשחקנים חדשים בסגל. פארפה שכבר התאמן איתנו וקארצב שעדיין לא התאמן מכיוון שהיה עם הנבחרת הצעירה, ואני מצפה לראות אותו באימונים יחד עם שאר השחקנים שהיו עם הנבחרת הצעירה".

פארפה גיאגון קשר מכבי נתניה. מכבי נתניה, אתר רשמי
צפוי לערוך בכורה בהרכב. פארפה גיאגון/אתר רשמי, מכבי נתניה

הפועל נוף הגליל

נוף הגליל, שפתחה את העונה בתיקו מאופס נגד העולה הנוספת הפועל ירושלים, תנסה מחר לצבור נקודות נוספות, במשחק החוץ נגד מכבי נתניה. המאמן ירון הוכנבוים יחסר את דייויד אקווה הפצוע ובעיקר את הבלם החדש גוטי שסובל מפציעה בכתף וייעדר מספר שבועות נוספים. מי שייכלל בסגל מחר הוא הקשר טימו מוזי, שהגיע השבוע בהשאלה ממכבי חיפה ועשוי לקבל דקות ראשונות במדי הקבוצה.

עבור ארבעה שחקנים של הוכנבוים - דולב אזולאי, ויקי כחלון, אלעד שחף, וקווין פרייטר - זה בהחלט יהיה מפגש מעניין נגד האקסית, אם כי נראה שרק אזולאי אמור לפתוח והאחרים עשויים להשתלב במהלך המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דולב אזולאי שחקן הפועל נוף הגליל חוגג שער. מאור אלקסלסי
יפגוש את האקסית. דולב אזולאי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* תשעה מפגשים נערכו בין הקבוצות בכל המסגרות, והפועל נוף הגליל מעולם לא ניצחה. מכבי נתניה השיגה שישה ניצחונות, כולל בכל שלושת המפגשים בליגת העל, ועוד שלושה משחקים לא הוכרעו.

* אגב, כל שלושת משחקי התיקו היו בלאומית והסתיימו בתוצאה זהה של 1:1.

* העימות האחרון בין הקבוצות היה בינואר 2017, אז מכבי נתניה הביסה את הפועל נוף הגליל (עדיין נצרת עילית בזמנו) 2:5 בלאומית עם צמדים של הליגיונרים שון וייסמן ודיא סבע. ויקי כחלון, היום שחקן נוף הגליל, פתח אז בהרכב המנצחת.

* ריימונד אטפלד פגש את נוף הגליל פעמיים בליגה הלאומית כמאמן בית"ר תל אביב בת ים לפני שתי עונות, ולא קיבל משחקניו אפילו שער, כשאחרי 0:0 ביתי הגיעה תבוסה 5:0 בחוץ.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: נתניה
קהל: 2722

משחקי המחזור השני:

שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: מכבי נתניה - הפועל נוף הגליל
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה (ספורט3)
שבת, 20:30: מכבי חיפה - בני סכנין (ספורט4)

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)
שני, 20:30: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully