וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי מושקוביץ חתם לשנתיים בהפועל גליל עליון

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 23:13

הגארד, שהצטיין בעונה שעברה בליגה הלאומית במדי אליצור נתניה, ישחק בליגה הבכירה למרות שהעלייה של הצהובים לא מומשה. גם ברייס וושינגטון הצטרף. צ'צ'אשוילי יחמיץ חלק גדול מההכנה

הביצועים של ים מדר במשחק ההכנה של פרטיזן בלגרד מול רדניצ'קי/מתוך עמוד היוטיוב של פרטיזן בלגרד

הפועל גליל עליון צירפה היום (חמישי) את הגארד איתי מושקוביץ, מכוכבי הליגה הלאומית בעונה שעברה, בחוזה לשנתיים. מושקוביץ' היה אמור להמשיך עם אליצור נתניה בליגת העל, אך אחרי שהקבוצה לא הצליחה לממש את העלייה שלה, ניסו לצרפו מספר קבוצות מהליגה הבכירה, כשבגליל עליון מייעדים לו ולגבי צ'צ'אשוילי הצעיר תפקיד משמעותי מאוד ברוטציה. בנוסף, הצפוניים החתימו זר רביעי וגם הוא הגיע מאליצור נתניה - מדובר בברייס וושינגטון, שהצטרף לעונה הקרובה.

מושקוביץ (21, 1.93) שיחק במחלקות הנוער של הפועל גלבוע/גליל ואת הקריירה המקצוענית שלו פתח בעירוני רמת גן מהליגה הארצית. לאחר עונה המשיך לאליצור נתניה, כשהוא משתייך לפרויקט שחקן אמיתי ורשם בעונת 2019/20 8.3 נקודות למשחק. בעונה שעברה היה לאחד הכוכבים הגדולים של הליגה הלאומית כשהוא רושם 18.9 נקודות, 5 אסיסטים ו-4.9 ריבאונדים והוביל את נתניה לעלייה לליגת העל, עלייה שלא מומשה.

שחקן אליצור נתניה איתי מושקוביץ'. לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
ישחק בכל זאת בליגת העל. איתי מושקוביץ/אתר רשמי, לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית

וושינגטון (25, 2.03), שיכול לשחק בעמדות הפאוור פורוורד והסנטר, יחזק את הקו הקדמי אחרי שסייע אף הוא לנתניה לעלות לליגת העל וסיפק עונת שיא. ב-36 משחקים בקבוצה מעיר היהלומים, וושינגטון רשם ממוצעים של 19.1 נקודות, 10.7 ריבאונדים, 4.2 אסיסטים ו-2.3 חטיפות.

המנהל המקצועי יונתן אלון מסר בתגובה להחתמות של מושקוביץ ו-וושינגטון: "אנחנו שמחים מאד לצרף את איתי לקבוצה שלנו לשנתיים הקרובות. מהרגע הראשון שמנו לעצמינו מטרה להיות כר פורה לפיתוח שחקנים ואנחנו מאד גאים בתכנית פיתוח השחקנים שלנו. זו גאווה גדולה בשבילנו שאיתי בחר לבוא אלינו ולקשור את העתיד שלנו ושלו ביחד. ברייס שחקן בקו עלייה עם ערך מוסף גדול ומתאים מאד לחזון שאנחנו בונים בקבוצה. אנחנו מאמינים בפוטנציאל שלו ושמחים שהוא מצטרף אלינו".

כאמור, הסגל של ברק פלג כולל שלושה זרים בנוסף לוושינגטון - הגארדים אייק אירייבו, קייל גיבסון ושאבון לואיס לצד הישראלים נמרוד לוי, אייזיאה אייזנדורף, גבי צ'צ'אשוילי, חן גיא, עומר טל, רון כהן ויובל לוין. צ'צ'אשוילי יחמיץ חלק גדול מההכנה של גליל עליון לאחר שיצא היום עם נבחרת ישראל ב-3 על 3 לאליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully