וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני צפוי לשבת פעם נוספת ביציע: "זה לא נראה קרוב לסגירה"

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 14:06

קשר מכבי חיפה עדיין לא קרוב לסיכום על הארכת חוזה וצפוי להיעדר גם מול בני סכנין: "שני הצדדים קשים מאוד במשא ומתן". לביא בספק גדול לפיינורד, סטריין, שהר וארד יעדרו בשבת

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

אחרי החזרה מפגרת הנבחרות, האלופה מכבי חיפה תקווה להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה כשתארח את בני סכנין (שבת, 20:30 בספורט4). קפטן הקבוצה, נטע לביא, לא צפוי להיות כשיר להתמודדות. הקשר עדיין לא התאושש מהפציעה וההערכה היא שלא יוכל לעמוד לרשותו של ברק בכר, כשהוא בספק גדול מאוד גם למשחק מול פיינורד.

ההיעדרות הצפויה של לביא מצטרפת להיעדרויות אחרות, כאשר ריאן סטריין פצוע ולא יהיה כשיר כמו גם בן שהר שיעבור מחר צילום אך בכל מקרה לא יעמוד לרשותו של בכר בשבת. בנוסף, גם עופרי ארד שנמצא באבל על אביו שנפטר לא יהיה בסגל. הלוויתו של אביו של ארד תתקיים היום אחר הצהריים כאשר בקהל של מכבי חיפה שוקלים לערוך מחווה לזכרו של אביו של השחקן ובדקה ה-15 ( מספר החולצה של ארד) לערוך דקה של מחיאות כפיים.

מוחמד אבו פאני מכבי חיפה חוגג מול מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
שוב ישב ביציע? מוחמד אבו פאני/מאור אלקסלסי

בנוסף לחיסורים הללו, גם מוחמד אבו פאני צפוי להיעדר מהמשחק ולשבת פעם נוספת ביציע. בין אבו פאני לירוקים עדיין קיים מבוי סתום כאשר גורם המעורה בפרטים אמר: "שני הצדדים קשים מאוד במשא ומתן הזה. זה לא נראה כרגע קרוב לסגירה אבל עושים ניסיון לפתור את זה".

אבו פאני מאוכזב כבר תקופה ארוכה מהנהלת המועדון. כזכור, רגע לפני סיום העונה שעברה אבו פאני בישר למקורביו שהוא לא מתכוון להישאר בקבוצה בעונה הבאה שכן הוא מאוכזב מאוד ממשכורתו ומההתנהלות כלפיו. מאז מתקיים משא ומתן להארכת חוזהו אך הצדדים לא הגיעו לסיכום כאשר בכל סוגיות הליבה יש פערים - שכר בחוזה, מענקים וסעיף שחרור לחו"ל. מי שנכנסו לעובי הקורה בעניים בימים האחרונים הם אנשי הצוות המקצועי שמנסים לפשר בעניין זה אך בשלב זה כאמור אין שום התקדמות.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה: בן שהר נפצע באימון וייעדר נגד בני סכנין

לכתבה המלאה
סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עומד בעומס. סאן מנחם/ברני ארדוב

אם בחיפה מחפשים בשורות חיובות להתעודד מהם הרי שקיבלו אותם לאחר שעלי מוחמד וסאן מנחם חזרו ממשחקי הנבחרות והבהירו שהם מרגישים למרות העומס שיוכלו לשחק מול סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully