וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בן שהר נפצע באימון וייעדר נגד בני סכנין

8.9.2021 / 21:31

החלוץ לא יעמוד לרשות בכר בשבת, בספק למפגש נגד פיינורד. מנחם ייבדק לאור החשש שהעומס עליו גדול מדי, המועדון השיב לתלונות ארגוני האוהדים בנוגע למחירים בקונפרנס ליג

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

מכבי חיפה המשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת נגד בני סכנין (20:30 בספורט4), אבל לצערה היא תגיע אליו ללא החלוץ בן שהר, שנפגע הערב (רביעי) באימון הקבוצה. שהר, שסובל ממתיחה בשריר, ייעדר מהמשחק ובשלב זה שיתופו בספק גם נגד פיינורד ביום שלישי הבא במסגרת הקונפרנס ליג.

בן שהר שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
נפצע בהרכב וייעדר נגד בני סכנין. בן שהר/מאור אלקסלסי

בנוסף לפציעה הערב של שהר, במכבי חיפה חוששים מעומס על המגן השמאלי סאן מנחם אחרי ששיחק בשלושת משחקי נבחרת ישראל, במהלכם השקיע מאמץ רב. העומס על המגן ייבחן בימים הקרובים, ואז יוחלט אם הוא יפתח נגד בני סכנין או שמא יזכה למנוחה במשחק הליגה ויחזור להרכב מול פיינורד באירופה. אם מנחם יזכה למנוחה, שון גולדברג ימלא את מקומו.

מי שייעדר מהמשחק הוא כמובן עופרי ארד שאביו עודד נפטר היום ממחלה קשה. בקבוצה הוציאו הודעת ניחומים לבלם שריגש את כולם במשחק האליפות לפני כמה חודשים, כשהגיע עם אביו שהיה אז בכסא גלגלים עד לכר הדשא. עודד ראה את חלומו מתגשם כאשר בנו עופרי זכה באליפות בה היה פקטור משמעותי מאוד. ארד לא יצא עם הנבחרת בשל ההידרדרות במצבו של אביו וכעת בשל השבעה ייעדר מהמשחקים נגד סכנין ופיינורד. בהיעדרו הירוקים מקווים שאורי דהן ירגיש טוב ויוכל לפתוח.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
ישוב להרכב. דולב חזיזה/מאור אלקסלסי

מי שבוודאות יחזרו להרכב הם דולב חזיזה ורז מאיר. מאיר יחליף את ריאן סטריין הפצוע וחזיזה שסיים עונש הרחקה ייכנס להרכב על חשבון אחד הקשרים.

במקביל להכנות למשחק, במכבי חיפה ממשיכים לעסוק בסאגת מוחמד אבו פאני. הקשר צפוי להיות מחוץ לסגל למשחק מול סכנין אלא אם במהלך מהיר יחתום על החוזה החדש מה שלא יקרה לפי כל ההערכות.

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
יגיעו לתמוך במשחקי הקונפרנס ליג אחרי ההטבה. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

ועוד במכבי חיפה: בעקבות מחירי הכרטיסים הגבוהים למשחקי הקונפרנס ליג ותלונות ארגוני האוהדים, במועדון הודיעו כי כל רוכש מנוי יוכל לבחור בין האפשרות לקבל כרטיס נוסף בחינם לאחד משלושת המשחקים באירופה (בשווי 100 שקלים) או כרטיס חינם לגמר גביע הטוטו (בשווי 60 שקלים). בנוסף, הוחלט להוציא מנוי במחיר מופחת לילדים עד גיל 12. לאור הפעולות הללו, קראו ארגוני האוהדים לרכוש מנויים ולתמוך בקבוצה גם במשחקים באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully