וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידור כהן חשף כי קרע את הרצועה הצולבת: "השמיים נפלו"

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 13:23

שחקנה של נונגבואה התאילנדית נפגע בצורה קשה במשחק הבכורה, בו גם בישל: "ההודעה הגיעה בערב ראש השנה, הדמעות לא הפסיקו, זה שיברון לב"

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס אשדוד 1:2/ספורט1

לא כך קיווה לידור כהן לפתוח את הקדנציה שלו בליגה התאילנדית. הקשר שעזב הקיץ את הפועל תל אביב וחתם בנונגבואה נפצע במשחק הבכורה שלו בקבוצה, ולאחר מספר ימים התגלה לתדהמתו כי הוא קרע את הרצועה הצולבת.

קבוצתו של הליגיונר במזרח הרחוק פתחה את העונה עם ניצחון 0:2 על נקון רצ'סימה, כאשר כהן אף בישל שער במהלך הבכורה. במחצית השנייה הליגיונר נפגע, המשיך לשחק עם הכאב, אך בסופו של דבר הוחלף. לאחר אבחון הפציעה, כהן שיתף ברשתות החברתיות את הימים הקשים שעברו עליו: "עשיתי תנועה חדה והרגשתי משהו. אמרתי לעצמי להמשיך, הצלחתי למשוך עוד 20 דקות ואז סימנתי חילוף. הפיזיותרפיסט בדק אותי, לא הייתה נפיחות, אולי זו מתיחה".

"לאחר שלושה ימים, תוצאות ה-MRI הגיעו בערב ראש השנה. 'אתה צריך ניתוח, קרעת את הרצועה הצולבת וגם חלק מהמיניסקוס, פגיעה ברצועה הצידית, בהמסטרינג וקרע בתאומים', אמר לי הדוקטור. לאחר אבחנה נוספת השמיים נפלו והדמעות לא הפסיקו, אין לי מילים אחרות לתאר. זה שיברון לב שאני לא מאחל לאף אחד להרגיש, זה הרגע בו אתה מבין שלא תיקח חלק באימונים ובמשחקים בחודשים הקרובים. כעת האתגר גדול מנטלית ופיזית , זה הזמן להשתקם, לעבוד ולחזור חזק הרבה יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • לידור כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully