וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מגינים, בלי חלוצים: ברצלונה בכוננות ספיגה מבאיירן מינכן

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 16:32

דסט, אלבה וברייתוויט נפצעו במדי הנבחרות. מסי וגריזמן עזבו. אגוארו, דמבלה ופאטי מושבתים: קצת יותר משנה אחרי ה-8:2, בארסה תקווה לנס בפתיחת ליגת האלופות. וגם: כמה אוהדים יורשו להיכנס לקאמפ נואו?

תקציר: נבחרת הולנד מביסה את טורקיה 1:6/ספורט1

ברצלונה לא הייתה יכולה לבקש פתיחה קשה יותר לקמפיין ליגת האלופות שלה. הקטלאנים יארחו כבר ביום שלישי הקרוב את באיירן מינכן למשחק במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים, אותה באיירן מינכן שלפני קצת יותר משנה פגשה את הקטלאנים ברבע הגמר בליסבון וטבחה בהם עם 2:8 בלתי נשכח.

אלא שבניגוד לבאיירן מינכן, שהחליפה מאמן אך שמרה פחות או יותר על אותו הסגל, ברצלונה נחלשה מאוד מאז אותו משחק ומעבר לעובדה שכבר אין לה את ליאונל מסי ואפילו לא את לואיס סוארס, קומאן ייאלץ להסתדר במשחק הזה בסגל חסר שהידלדל עוד יותר בעקבות פגרת הנבחרות.

סרג'יו בוסקטס שחקן ברצלונה מול תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בוסקטס במפגש הקודם מול מולר ובאיירן/רויטרס

סרג'יניו דסט המגן הימני נפצע בקרסול במדי נבחרת ארה"ב והוא בספק גדול למשחק. ג'ורדי אלבה המגן השמאלי נפצע במשחק של ספרד נגד שבדיה, לא שותף נגד קוסובו ועלול להיעדר גם הוא. תוסיפו לכך את הפציעות של בריית'ווייט ופיקה שלא ברור אם יהיו כשירים, העזיבה של גריזמן וההיעדרויות של אגוארו, דמבלה ופאטי הפצועים ותקבלו סגל טלאים של ממש.

פאטי, שחזר כבר לאימונים לפני פגרת הנבחרות, זקוק לעוד שבועיים או שלושה כדי לחזור לכשירות מלאה אחרי תקופה של כמעט שנה בחוץ. אגוארו ודמבלה אמורים לחזור רק בסוף אוקטובר, כך שבארסה תלויה לחלוטין בקסמיו של ממפיס דפאי, שהציג יכולת נהדרת במדי נבחרת הולנד והשתוותה ליוהאן קרויף הגדול עם 33 כיבושים במדי האורנג'.

אחרי שהמפגש הקודם בין הקבוצות נערך בשיאה של מגיפת הקורונה וללא קהל, ב"ספורט" מדווחים שהקטלאנים קיבלו אישור להכניס 40,000 אוהדים לקאמפ נואו - פחות ממחצית מהתכולה של האצטדיון הענק, כך שגם יתרון הביתיות יצטמצם לו. מנגד, באיירן תגיע בכושר מצוין אחרי שכבשה (17!) שערים בשני המשחקים לפני פגרת הנבחרות, כולל 0:5 על הרטה ברלין בזכות שלושער של רוברט לבנדובסקי, שלצערה של ברצלונה כשיר למשחק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully