וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילמה של ג'הנבאחש: "כשאיראני צריך לשחק בישראל, הספורט משני"

בהולנד טוענים ששחקן פיינורד עדיין לא החליט אם להגיע ארצה למשחק מול מכבי חיפה. מאמנו לשעבר חוזר ל"הברזה" הקודמת: "הבנו שבלתי אפשרי עבורו לשחק"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

האם עלירזה ג'הנבאחש יגיע לישראל? בתקשורת ההולנדית ממשיכים לעסוק בדילמה של כוכב האיראני של פיינורד לקראת המשחק מול מכבי חיפה בפתיחת שלב הבתים של הקונפרנס ליג ביום שלישי.

לפי דיווחים בהולנד, ג'הנבאחש עדיין לא החליט באופן סופי אם להצטרף לנסיעה של הקבוצה לישראל, אולם הסיכויים שזה קרה נמוכים. החלו. כבר דילג בעבר על משחק מול קבוצה ישראלית על אדמת ישראל, כשסירב להצטרף לאלקמאר למשחק מול מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית בעונת 2016/17.

שחקן פיינורד עלירזה ג'הנבאחש. Yannick Verhoeven/Orange Pictures, GettyImages
צפוי לבחור גם הפעם בפוליטיקה על פני הספורט. ג'הנבאחש/GettyImages, Yannick Verhoeven/Orange Pictures

הוא צפוי לנהוג באופן דומה גם הפעם, כשבאיראן מפעילים עליו לחץ לסרב לשחק מטעמים פוליטיים. "התמונה לגבי עלירזה תתבהר בסוף השבוע הקרוב. כשהוא יחזור מנבחרת איראן, נדע טוב יותר מה הוא מתכוון לעשות", אמר היום (חמישי) דובר הקבוצה.

מאמן אלקמאר בעונת 2016/17 ג'ון ואן דן ברום, נזכר הבוקר בפרשה שהתפתחה בזמנו בשל סירובו של ג'הנבאחש להגיע לישראל. "מבחינתי כמאמן, זאת הייתה סיטואציה משונה וחדשה. לא הבנתי מה הבעיה, אבל לאט לאט כשקיבלתי את התמונה המלאה, היה ברור שאנחנו צריכים לקבל את ההחלטה הגיונית ולאפשר לו לטוס עם הקבוצה לישראל. אם הוא היה נוסע לישראל, היו יכולות לכך השלכות עליו ועל משפחתו, ולכן הספורט הפך למשני. היה מונח הרבה מאוד על הכף, והבנו שמבחינתו בלתי אפשרי לשחק בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully