וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילב ווסון חתם בהפועל גלבוע/גליל: "מתאים מאוד לסגנון שלנו"

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 11:26

הפורוורד-סנטר (2.11,22) ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח יהיה הזר החמישי בסגל של גיא קפלן. תום מעיין הצטרף, ג'ו צ'ילי הפצוע יחמיץ את רוב תקופת ההכנה לעונה

הביצועים של ים מדר במשחק ההכנה של פרטיזן בלגרד מול רדניצ'קי/מתוך עמוד היוטיוב של פרטיזן בלגרד

הפועל גלבוע/גליל החתימה את הפורוורד-סנטר האמריקאי קיילב ווסון, שמצטרף כזר החמישי לקבוצה של גיא קפלן. האדומים ישחקו השנה ביורופקאפ, והם רוצים לעבות את הסגל לקראת השבועות המפרכים בתחילת העונה, כשווסון נחשב לפוטנציאל גדול בקנה מידה אירופי. המאמן גיא קפלן אמר לאחר החתימה: "ווסון צעיר מאוד שמגיע לראשונה לאירופה, שחקן פנים עם איכויות רבות שמתאים מאוד לסגנון שלנו".

ווסון (22, 2.11) שיחק במשך שלוש עונות באוניברסיטת אוהיו סטייט היוקרתית כשבעונתו האחרונה רשם 14 נקודות ו-9.3 ריבאונדים למשחק כולל 42 אחוזים מרשימים מחוץ לקשת לשחקן בגודל שלו. אחרי שלא נבחר בדראפט חתם במדי סנטה קרוז ווריוס מליגת הפיתוח ורשם 11.7 נקודות ו-9.9 ריבאונדים בממוצע. הוא חתם בחודש אפריל במדי אוסטנד הבלגית, אך לא שיחק בקבוצה.

ג'ו צ'ילי מצטרף להפועל/גלבוע גליל. דוברות גלבוע/גליל, אתר רשמי
יחמיץ את רוב ההכנה לעונה. ג'ו צ'ילי/אתר רשמי, דוברות גלבוע/גליל

פרט לשחקן הפנים שחתם, סגנית האלופה צירפה את גם את תום מעיין, ששיחק בעונה החולפת בהפועל באר שבע. מי שלא שותף במשחק האימון הראשון של הקבוצה הוא ג'ו צ'ילי, הרכז המסקרן שחתם בגלבוע בתחילת העונה וסובל מפציעה בשריר. בקבוצה מעריכים כי צ'ילי יחמיץ את רוב תקופת ההכנה לעונה אך יהיה מוכן לפתיחתה. צ'ילי הגיע לגלבוע אחרי פציעה קשה שבעקבותיה פספס שנה שלמה של משחק, ובקבוצה לא רוצים להעמיס עליו על מנת שייכנס לעניינים בצורה כמה שיותר חלקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully