וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המהומה: נקודה הופחתה ממאזנה של ניס, עונש קל לפאייה

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 9:20

כוכב מארסיי שזרק בקבוק לעבר אוהדי ניס במסגרת המשחק שפוצץ הורחק ממשחק אחד, המשחק בין השתיים ייערך שוב באצטדיון נייטרלי ובדלתיים סגורות

תקציר: פולין - אנגליה 1:1/ספורט2

ההתאחדות הצרפתית הודיעה אמש (רביעי) על העונשים בעקבות המשחק שפוצץ בין ניס למארסיי במסגרת המחזור השלישי בליגה הצרפתית. כזכור, במהלך המשחק השליכו אוהדי ניס בקבוק וחפצים לעבר דימיטרי פאייה שחקן מארסיי, שלא נשאר חייב והשליך בחזרה חפצים לעבר הקומץ של ניס. האוהדים בתגובה פרצו אל הדשא מה שהוביל למהומה גדולה שגרמה להפסקת המשחק.

שחקן מארסיי דימיטרי פאייה מותקף על ידי אוהד ניס. רויטרס
עונש קל מאוד יחסית. דימיטרי פאייה/רויטרס

כעת ההתאחדות החליטה שייערך משחק חוזר בין השתיים באצטדיון נייטרלי ובדלתיים סגורות וניס נענשה בהפחתת שתי נקודות, אחת מהן על תנאי כך שבפועל רק נקודה אחת הופחתה ממאזנה. מעבר למשחק הזה, ניס תארח שני משחקי בית נוספים ללא קהל. פאייה, שעמד במרכזה של המהומה הורחק ממשחק אחד בלבד, בעוד שחברו לקבוצה אלברו גונסאלס שהתעמת עם האוהדים ספג הרחקה משני משחקים.

מי שספג את העונש הכי חמור הוא פאבלו פרננדז הפיזיותרפיסט של מארסיי, שהושעה לשנה שלמה עד סוף יוני 2022 בגלל מעורבותו במהומה הגדולה. מדובר בעונשים די קלים עבור שתי הקבוצות בהתחשב במהומה הגדולה שפרצה. ניס, שבנתה סגל מבטיח מאוד בקיץ ונהנית מתמיכת בעלים חדשים ועשיר, חולקת עם יריבתה את מקומות 4 ו-5 והשתיים נחשבות למועמדות בכירות לסיים במקומות 2-4 העונה. כעת נותר לראות כיצד העונשים והתקרית הזו תשפיע על המשך העונה שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully