וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תספורת חדשה ומספר חדש: אנטואן גריזמן הוצג באתלטיקו מדריד

אחרי שנתיים בברצלונה, הקולצ'ונרוס הציגו את הרכש ששב לקדנציה שנייה: "גריז חזר הביתה". אמור לפתוח בהרכב כבר ביום ראשון נגד אספניול

תקציר: כל השערים ממשחקי מוקדמות המונדיאל באירופה, 7 בספטמבר/ספורט1

עם תספורת חדשה ומספר חדש על הגב, אנטואן גריזמן החל רשמית את הקדנציה השנייה שלו באתלטיקו מדריד. אחרי שנתיים לא פשוטות בברצלונה, שרכשה אותו תמורת 120 מיליון יורו ושיחררה אותו בהשאלה עם אופציית רכישה בגובה 40 מיליון יורו, החלוץ שב היום (רביעי) ממשחקי נבחרת צרפת בחזרה למדריד, הגיע לראשונה למתחם שהוא מכיר כל כך טוב ואמר לאוהדים בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות: "שלום אתלטיקוס, אני כאן".

אנטואן גריזמן, שחקן נבחרת צרפת ואתלטיקו מדריד. אתלטיקו מדריד, אתר רשמי
"חזר הביתה". גריזמן מוצג באתלטיקו מדריד/אתר רשמי, אתלטיקו מדריד

אנטואן גריזמן נרגש מחזרתו למתחם של אתלטיקו מדריד

כידוע, גריזמן בן ה-30 שיחק באתלטיקו מדריד מ-2014 ועד 2019 והיה הכוכב הבלתי מעורער שלה. הוא לבש את הספרה 7 על גבו בקדנציה הראשונה, אבל מעתה יהיה מספר 8 של הקולצ'ונרוס. גריזמן גם הסתפר ולפי הפרסומים בספרד, עשה זאת כמחווה לבקשת האוהדים שביקשו ממנו "התחלה החדשה" ובניסיון לפייס אותם בעקבות "בגידתו" בקיץ 2019, אז דרש לעזוב לברצלונה ששילמה את סעיף השחרור שלו ושבר את לבם.

אנטואן גריזמן, שחקן נבחרת צרפת ואתלטיקו מדריד. אתלטיקו מדריד, אתר רשמי
גריזמן מציג לראווה את המספר החדש שלו/אתר רשמי, אתלטיקו מדריד

מחווה לאוהדים. גריזמן מציג את התספורת החדשה

גריזמן גם פגש היום את חבריו לקבוצה, אולם ערך אימון שחרור בעקבות השתתפותו במשחקי נבחרת צרפת וצפוי רק מחר לעלות לכר הדשא ולהגביר קצב. הוא יעמוד לרשות המאמן דייגו סימאונה במשחק ביום ראשון נגד אספניול ואז צפוי לערוך את הבכורה המחודשת שלו, גם לאור היעדרותם הצפויה של שחקני ההתקפה אנחל קוראה, מתיאוס קוניה ולואיס סוארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully