וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמאבינגה הוצג בריאל מדריד: "אחד הימים הטובים בחיי"

עודכן לאחרונה: 8.9.2021 / 15:57

הקשר הצרפתי הצעיר ילבש את הספרה 25: "אם היו אומרים לי לפני כמה שנים שאהיה כאן, לא הייתי מאמין, כאן אמשיך להתקדם". על ילדותו: "הבריחה מהמלחמה עזרה לי"

תקציר הניצחון של צרפת 0:2 על פינלנד - מוקדמות המונדיאל/ספורט 1

אחרי שהשלים את המעבר מראן, אדוארדו קמאבינגה הוצג היום (רביעי) כשחקנה החדש של ריאל מדריד, שבמדיה ילבש את החולצה עם הספרה 25. לאחר מעמד החתימה על החוזה, הנשיא פלורנטינו פרס הציג את היהלום הצרפתי בטקס חגיגי, שבסיומו גם קמאבינגה אמר: "אני שמח וגאה להיות כאן, להגן על הסמל. אני מודה למשפחה שלי ולנשיא על האמון. אם מישהו היה אומר לי לפני כמה שנים שאהיה כאן, לא הייתי מאמין".

הקשר בן ה-18 עבר לבלאנקוס תמורת 31 מיליון יורו, ומבחינתו מדובר בהגשמת חלום: "אני מאוד שמח. הסיבה העיקרית שהגעתי לכאן היא לא הכסף, אלא הגשמת החלום שהיה לי מגיל קטן. כשידעתי שאני יכול לחתום כאן, לא חשבתי פעמיים".

עוד לפני שנולד, הוריו הקונגולזים של קמאבינגה היגרו ממולדתם אל אנגולה השכנה עקב מלחמה שהשתוללה בארץ מוצאם. בגיל צעיר, קמאבינגה ומשפחתו היגרו לאירופה והשתקעו בצרפת: "כשידעתי שאני הולך לשחק בריאל מדריד, חשבתי על המשפחה שלי, על כל הבעיות שהיו לנו. זו גאווה גדולה להיות איתם כאן. הבריחה מהמלחמה עזרה לי והפכה אותי לחזק יותר, אך מעל הכל המשפחה עזרה לי מאוד. כשאני משחק, אני עושה זאת עבורם".

קמאבינגה סיפר כי לפחות בעונה הראשונה במדריד, המטרה העיקרית שלו היא לשחק כמה שיותר וללמוד מכמה קשרים עם ניסיון עשיר כמו לוקה מודריץ', טוני קרוס וקאסמירו. בספרד תהו באיזה תפקיד בקישור יוצב קמאבינגה, בטח לאור העומס הצפוי בו בעונה הקרובה. "שואלים אותי הרבה על העמדה", מספר הקשר החדש, "אני אוהב לשחק לפני ההגנה, אבל גם יכול לצאת קדימה ולהתאים את עצמי לכל הסגנונות. אשחק היכן שהמאמן יגיד לי".

"זה אחד הימים הטובים בחיי, יחד עם הזימון הראשון לנבחרת צרפת", סיפר קמאבינגה. בנושא זה, הקשר נשאל אם הגעה לקבוצה עמוסת כוכבים בקישור כמו ריאל מדריד תפגע בסיכויו להשתלב בסגל של הטריקולור לקראת מונדיאל 2022: "אולי אצטרך זמן כדי להתאקלם ואולי גם לא, נצטרך לראות, אני מרגיש מוכן. חשבתי על כל ההיבטים עם המשפחה שלי וזה המקום עבורי להמשיך ולהתקדם כשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully