וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ודוקא האלג'יראי: "העונש צפוי ופוליטי, זה היה מתוכנן"

עודכן לאחרונה: 8.9.2021 / 14:14

אחרי שהושעה לעשר שנים, פתחי נורין התראיין לתקשורת במולדתו וסיפר: "ניסו להפעיל עלינו לחץ, קורא לרשויות באלג'יריה להתערב כי להחלטה הזו יהיו השלכות"

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

יממה לאחר שאיגוד הג'ודו הבינלאומי הרחיק לעשר שנים את הג'ודוקא פתחי נורין, האלג'יראי שיתף בתחשותיו לאחר ההחלטה. בשיחה שהעניק לעיתון המקומי "אן-נהאר", כלל לא נדמה שיש בו אפילו טיפת חרטה על כך שפרש מאולימפיאדת טוקיו 2020 כדי להימנע ממפגש אפשרי מול טוהר בוטבול הישראלי.

לאחר שנורין קיבל בהפתעה את העונש הכבד שהוטל עליו, האלג'יראי בן ה-30 סיפר: "העונש שניתן על ידי איגוד הג'ודו הבינלאומי היה קשה, ויחד עם זאת היה צפוי. זה היה עונש ספורטיבי בעל אופי פוליטי, וזה היה מתוכנן. ניסו להפעיל עלינו לחץ כדי להשתתף ולהתחרות נגד הציוניים. לאחר שעמדנו על העיקרון שלנו, הם נתנו עונש קשה כדי להפעיל לחץ על אלג'יריה.

ג'יבריל רג'וב עם פתחי נורין ג'ודוקא אלג'יראי. פייסבוק התאחדות הפלסטינית, צילום מסך
לא מביע חרטה. פתחי נורין עם ג'יבריל רג'וב/צילום מסך, פייסבוק התאחדות הפלסטינית

השעייה לעשור עבור ספורטאי בן 30 ככל הנראה מביאה לסיום הקריירה, ולכן נורין מתכוון לעשות כל שביכולתו כדי להפוך את ההחלטה: "אני קורא לרשויות באלג'יריה להתערב כי להחלטה הזו יהיו השלכות".

כזכור, נורין עורר דרמה פוליטית לאחר שבחר לפרוש מהתחרות האולימפית כדי להימנע ממפגש עם בוטבול, דבר שהיה קורה במקרה שהאלג'יראי היה מעפיל לסיבוב השני. "העמדה שלי בנושא הפלסטיני היא נחרצת. לא אכיר בדגל ישראל ולא אלכלך בו את ידיי", אמר אז לתקשורת במולדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully