וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב כמו מסי? ניקולה מירוטיץ' מסרב לקצץ בשכרו בברצלונה

עודכן לאחרונה: 8.9.2021 / 12:42

הצרות הכלכליות במועדון לא פסחו על מחלקת הכדורסל, ובספרד דווח כי אין התקדמות בשיחות בין הצדדים. המשתכר הבכיר באירופה טוען: "ויתרתי על מספיק כסף בשביל להגיע לכאן"

המצב הכלכלי הרגיש בברצלונה, שגרם בין היתר גם לעזיבתו של ליאונל מסי, לא פוסח גם על קבוצת הכדורסל של המועדון. במספר כלי תקשורת בספרד טוענים כי הקבוצה רוצה לקצץ בשכרו של המשתכר הבכיר ביורוליג, ניקולה מירוטיץ', אך הוא אינו מוכן לכך כרגע. על פי הדיווחים, אין התקדמות בשיחות בין הצדדים.

סגנית אלופת אירופה נפרדה הקיץ משני שחקנים שהרוויחו סכומים גדולים, ויקטור קלאבר ואדם האנגה, והחליפה אותם בנייג'ל הייז בלבד. בשבוע שעבר דווח בספרד שברצלונה שקלה אפילו לבטל את חוזהו של מירוטיץ' עקב "הופעה לא טובה", אך זה ככל הנראה נועד כדי להפעיל לחץ במשא ומתן על הקיצוץ. אחרי הכל, למרות שמירוטיץ' התקשה לעתים ברגעי הלחץ ולא הצליח להוביל את קבוצתו לניצחון בגמר פיינל פור היורוליג מול אנדולו אפס, הוא עדיין הכוכב הראשי של הקבוצה ונבחר לשחקן המצטיין של סדרת הגמר בליגה הספרדית.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
לא מוכן לקצץ, לפחות כרגע. ניקולה מירוטיץ'/GettyImages, Quality Sport Images

מירוטיץ', ששיחק בעברו בריאל מדריד, חזר לאירופה ב-2019 אחרי חמש עונות ב-NBA וחתם על חוזה עתק אצל היריבה המרה של הבלאנקוס. מירוטיץ' כבר קיצץ בשכרו במהלך מגפת הקורונה כאשר האריך את חוזהו עד 2025, אז למעשה הקבוצה "מתחה" את החוזה שלו, והביאה למצב שבו לא תצטרך לשלם לו יותר כסף, אלא תפרוס את שכרו על פני יותר עונות ובכך שכרו השנתי ירד.

בספרד טוענים כי ברצלונה כבר הציעה למירוטיץ' לקצץ פעם נוספת, כדי לשמור על ההמשכיות של הפרויקט שנבנה שם בשנתיים האחרונות, אך הוא סירב. המשתכר הבכיר ביורוליג, שמרוויח כ-3.8 מיליון יורו בעונה, טוען שהוא ויתר על מספיק כסף בשביל ברצלונה כאשר סירב לחוזה של 45 מיליון דולר ביוטה ג'אז בקיץ בו בחר לחזור לאירופה. המטרה שלו כרגע היא להימנע מקיצוץ, ובתרחיש בלהות זה עשוי להתדרדר לתרחיש דומה לזה שקרה עם ליאונל מסי. אם דעתו של הפורוורד לא תשתנה, ברצלונה עשויה להתדרדר גם במחלקת הכדורסל לקטסטרופה ספורטיבית ותדמיתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully