וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שקרנים ופחדנים, הישראלים חוששים מהפסד": הרוסים נגד נבחרת ההתעמלות

ברוסיה טוענים שנבחרת ההתעמלות האומנותית לא תתחרה באליפות העולם באוקטובר: "ברור שזה קשור למה שקרה בטוקיו. כולם יודעים שיש שם כאוס גדול"

צפו בקבלת הפנים של לינוי אשרם בנתב"ג עם שובה מטוקיו/צילום: ראובן קסטרו, צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

לפני כחודש, המתעמלת לינוי אשרם עשתה היסטוריה כשזכתה במדליית זהב אולימפית בטוקיו, אחרי שהקדימה את דינה אברינה הרוסייה. מיד לאחר הניצחון של המתעמלת הישראלית, ברוסיה טענו שמדובר היה בקרב מכור מראש, ובמשך ימים ארוכים ביקרו את צוות השיפוט ותקפו את המשלחת הישראלית. אלא שגם היום (רביעי), קצת יותר מחודש לאחר הזכייה של אשרם, ברוסיה עדיין לא נרגעים וממשיכים לתקוף את ישראל, אך הפעם מסיבות קצת אחרות.

ברוסיה טוענים שנבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית לא תיקח חלק באליפות העולם שתיערך באוקטובר ביפן, כשחלק מהפרשנים המקומיים כלל לא אהבו זאת.

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל. רויטרס
מותקפות. נבחרת ההתעמלות במשחקים האולימפיים בטוקיו/רויטרס

"ברור שההחלטה של הנבחרת הישראלית לא להגיע קשורה למה שקרה בטוקיו", אמרה מאמנת נבחרת ההתעמלות הרוסית אירינה אוסמנובה וינר. "נקמה על מה שקרה? אנשים מחפשים נקמה כשהם מפסידים, וזה ממש לא מה שקרה בטוקיו - דינה מעולם לא הפסידה ללינוי אשרם, זה שקר. בכל מקרה, ההחלטה של הנבחרת הישראלית ממש לא מעניינת אותי. כולם יודעים מה קורה בתוך הנבחרת הישראלית - יש שם כאוס גדול, אף אחד לא מסכים שם עם אף אחד וכך זה נראה.

"הישראליות חוששות להתחרות מולנו", הוסיפו בתקשורת הרוסית. "הן מפחדות וזו הסיבה שבנבחרת הישראלית בחרו שלא להופיע לאליפות". "אני מניחה שהן פשוט פחדו", אמרה המתעמלת לשעבר יאנה באטירשינה, שזכתה בעצמה כמה פעמים באליפות העולם. "אולי הן חששו מקבלת הפנים שתחכה להן אחרי מה שקרה בטוקיו".

עוד בוואלה!

אשרם ומיננקו בפנים: נבחרו החברים החדשים לוועדת הספורטאים

לכתבה המלאה
לינוי אשרם בנחיתת הנבחרת הישראלית, נתב"ג, 11 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
"דינה מעולם לא הפסידה ללינוי אשרם"/ראובן קסטרו

"כמה אפשר עוד לדבר על ישראל השקרנית?", אמרה המחליקה לשעבר והמאמנת בהווה טטיאנה טראסובה. "היא החליטה לפרוש וזה בדיוק מה שהיא עשתה. מה אנחנו יכולים לעשות בנידון? כלום ושום דבר". "זה פשוט, ישראל לא מגיעה כי היא מפחדת להפסיד", אמר הפולטיקאי המקומי דימיטרי סביצ'ב. "אחרת, אם ישראל כן הייתה מגיעה, כל העולם הייתה רואה אותה מפסידה לנו, כי אנחנו חזקים הרבה יותר. בנוסף, חששו שם שהסקנדל באולימפיאדה יצוף שוב, היה שם שוד גדול והם חששו מזה".

"אחרי המשחקים האולימפיים, הספורטאים זקוקים למנוחה", אמר בנושא אחד מגדולי המתעמלים הרוסים בכל הזמנים, אלכסיי נמוב. "לעניות דעתי, ספורטאים אולימפיים זקוקים למנוחה של לפחות חצי שנה אחרי הלחץ הפיזי והנפשי שהם עומדים בו במהלך התחרויות. לכן, אני לא חושב שמדובר בסיפור כזה גדול, אלא בסך הכול בספורטאים שרוצים לנוח ולהתאושש. דיברו פה על כך שישראל חוששת או מפחדת להגיע, אבל מה יש לה לפחד? אנחנו לא במלחמה, להיפך, שתי המדינות רוצות להפוך לחברות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully