וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף בדנמרק אחרי הניצחון הגדול: "היה ערב קסום, דרסנו את ישראל"

הדנים באופוריה לאחר החגיגה הביתית, מיילה הודה: "אף אחד לא רצה לעזוב את כר הדשא בסיום". המאמן: "השערים היו יפהפיים, היינו עדיפים על ישראל בכל פרמטר"

תקציר התבוסה 5:0 של נבחרת ישראל מול דנמרק - מוקדמות המונדיאל/ספורט1

אחרי הניצחון הגדול על אוסטריה, בנבחרת ישראל קיוו להמשיך במומנטום גם מול נבחרת דנמרק החזקה במסגרת מוקדמות המונדיאל בקטאר. אלא, כפי שנוכחנו לדעת לא מעט פעמים בעבר, ציפיות לחוד ומציאות לחוד; בסופו של דבר, משחק החוץ מול הקבוצה החזקה ביותר בשלב המוקדמות הסתיים בתבוסה כואבת, 5:0, מה שאומר שישראל תהיה חייבת לנצח את נבחרת סקוטלנד בחודש הבא, במשחק שעשוי לקבוע את זהות העולה לפלייאוף.

הדנים רשמו את ניצחונם השישי בקמפיין מתוך שישה משחקים, ואם זה לא מספיק הם שוב שמרו על רשת נקייה ומחזיקים כעת במאזן שערים מדהים של 0:22. "היה ערב קסום", הודה המאמן הדני קספר יולמאנד. "כל השערים שכבשנו היו יפהפיים, ומגיע לשחקנים ברכות על כך. אמנם נראה שנבהלנו קצת בהתחלה אחרי הפתיחה של ישראל, אבל התאוששנו ומהר מאוד הייתה רק נבחרת אחת על כר הדשא. היינו עדיפים בכל פרמטר, ולאוהדים שלנו שלא הפסיקו לתמוך ולשיר חלק גדול בכך".

פייר אמיל הויביירג, חוגג עם שחקני נבחרת דנמרק. רויטרס
מרוצים. שחקני דנמרק חוגגים/רויטרס

"נהננו מכל רגע", הוסיף תומאס דילייני. "הגענו מוכנים למשחק, ידענו בדיוק מה אנחנו הולכים לעשות ואני שמח שזה בא לידי ביטוי בצורה כה מדהימה". "אף אחד מאיתנו לא רצה לעזוב את כר הדשא", אמר יואקים מיילה. "הייתה אווירה חלומית, רצינו להישאר לחגוג עם האוהדים המדהימים שלנו. ההתחלה הייתה קצת קשה, אבל אחרי השער הראשון היה הרבה יותר קל ופשוט דרסנו אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully