וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה ממשיכה להפתיע, קארצב: "בטוח שנגיע לאן שאנחנו רוצים"

עודכן לאחרונה: 8.9.2021 / 0:58

אחרי המהפך המרשים בפולין והמאזן המושלם אחרי שני משחקי חוץ, אופטימיות בנבחרת הצעירה. אלון חזן: "השחקנים גילו אופי ומנטליות גבוהה עם כדורגל טוב מאוד"

שחקני הנבחרת הצעירה חוגגים ניצחון בפולין. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יש במה להתגאות. הצעירה חוגגת בפולין/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל הובסה הערב (שלישי) 5:0 בדנמרק וקטעה בצורה חדה את הימים הקצרים האופטימיים אחרי הניצחון על אוסטריה, אבל חובבי הכדורגל הישראלי מצאו נחמה קטנה: הנבחרת הצעירה.

אחרי שהשיגה ניצחון חוץ מרשים 1:2 על הונגריה לפני חמישה ימים, הנבחרת הצעירה של ישראל זכתה בעוד שלוש נקודות יקרות במוקדמות יורו 2023, כאשר גברה 1:2 על פולין, כשהפעם הישראלים חוזרים מפיגור במשחק החוץ. ישראל, שנהנתה משער עצמי וקיבלה אחד נוסף מעדן קארצב, התבססה בחלק העליון של טבלת בית ב' עם שש נקודות, בשוויון עם גרמניה שתהיה היריבה הבאה בעוד חודש בדיוק.

מאמן הנבחרת הצעירה, אלון חזן, אמר אחרי בסיום: "הניצחון הוא ניצחון של השחקנים שגילו אופי ומנטליות גבוהה עם כדורגל טוב מאוד. אנחנו שמחים עם הניצחונות אך שומרים על פרופורציות בכדי להתקדם במשחקים הבאים המחכים לנבחרת".

עדן קארצב, שכבש שער מכריע: "אנחנו עייפים אך מאושרים. אני שמח מהעבודה הקשה שהשקענו בשני המשחקים האחרונים. אני בטוח שנפתיע עוד הרבה נבחרות בדרך, ואני בטוח שנגיע לאן שאנחנו רוצים ונגשים את המטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully