וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו מרגיע את פ.ס.ז': "הגלאקטיקוס לא זכו בליגת האלופות"

הברזילאי האגדי הזכיר לסוללת הכוכבים מצרפת שהסגל האדיר של ריאל מדריד בזמנו לא הניף את הגביע עם האוזניים הגדולות. על אמבפה: "יש לו תכונות דומות לשלי"

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

מסע הרכש המאיים שביצעה פריז סן ז'רמן בקיץ מציב אותה באופן טבעי כמועמדת המובילה ללכת עד הסוף בליגת האלופות. יחד עם זאת, שחקן עבר גדול שהיה חלק מקבוצה משופעת כוכבים לא פחות, הבהיר כי הצרפתים לאו דווקא יזכו בכל הקופה בגלל ריבוי השמות הגדולים בסגל שלהם. מדובר ברונאלדו הברזילאי, שהתייחס לפרויקט הראוותני בעיר האורות בראיון שהעניק ל-DAZN.

"עדיין מוקדם לצפות מי תזכה בליגת האלופות", אמר רונאלדו. "התמונה מתחילה להתבהר רק ברבע הגמר. פריז סן ז'רמן היא המועמדת המובילה, אבל יש לדבר ויש לשחק. הרבה מאוד פקטורים משפיעים על המגרש. אני שיחקתי בריאל מדריד כמעט חמש עונות, בקבוצת ה'גלאקטיקוס', ומעולם לא זכיתי בליגת האלופות. ניצחונות הם לא עניין מתמטי, אפילו אם יש לך בקבוצה את השניים הטובים ביותר - וזה המצב בפ.ס.ז'".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
מזכיר את רונאלדו. אמבפה/רויטרס

בנוסף, חלוץ העבר התייחס להשוואות בינו לכוכב ענק נוסף של סגנית אלופת צרפת, קיליאן אמבפה: "יש לו תכונות דומות לשלי. היכולות שלו מטורפות, עם טכניקה מדהימה שהוא מיישם במהירות אדירה. הוא בורח למגנים, מדלג מעל השוערים... ואפילו שהוא כל כך צעיר, הוא כבר עבר דרך ארוכה. אני אוהב את אמבפה", סיכם רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully