וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה נזכר: "היריבות בין גווארדיולה לבין מוריניו התישה אותנו"

הבלם חזר לשנת 2011, שהייתה נפלאה עבור ברצלונה, אך לא שכח את הלחץ: "פפ רצה לשלוט בהכול, הרגשתי שאני חייב להיות מושלם". וגם: איך הגיב גווארדיולה למערכת היחסים עם שאקירה?

כל שערי במוקדמות המונדיאל באירופה, 6.9/ספורט 1

לא מעט ממצבה הלא טוב של ברצלונה בשנים האחרונות וירידת מעמדה מיוחס לקפטן ג'רארד פיקה. הבלם שהיה חלק בלתי נפרד מהקבוצה הגדולה שזכתה שלוש פעמים בליגת האלופות, סופג לאחרונה לא מעט ביקורות על יכולתו, על הגישה ועיסוקיו האישיים, שלדעת רבים פוגעים בתוצרת שלו על המגרש. היום (שלישי), חשף פיקה כי גם בתקופת גווארדיולה הלחץ שהופעל עליו היה עצום.

"פפ רצה שליטה מוחלטת בכל מה שקרה", נזכר פיקה בריאיון למארקה. "הגענו כבר לנקודת שיא של מתח איתו. בכלל, האווירה בחדר ההלבשה באופן כללי הייתה לחוצה. היריבות בינו לבין ז'וזה מוריניו הייתה מאוד מתישה". פיקה טען שכאשר החל לצאת עם הזמרת שאקירה, עמה יש לו כעת שני בנים, גווארדיולה לא בדיוק תמך: "ברגע שהתחלנו לצאת, מערכת היחסים שלי ושל פפ השתנתה".

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה עם פפ גווארדיולה. Manuel Queimadelos Alonso, GettyImages
"פפ רצה שליטה מוחלטת". פיקה עם גווארדיולה/GettyImages, Manuel Queimadelos Alonso

"היה עליי לא מעט לחץ", המשיך הבלם. "הרגשתי שאני חייב לעשות הכול מושלם באימונים. אם היה רגע בו חשבתי לעזוב את בארסה, זה היה אז בקיץ של 2011". כזכור, באותה שנה זכתה ברצלונה בליגת האלופות, באליפות ספרד ולאחר מכן באליפות העולם למועדונים.

בנוסף, התייחס פיקה גם לנשיא הקודם של הקבוצה, ז'וספ מריה ברתומאו: "לא יודע אם הגרוע ביותר, אבל הוא בטוח נמצא שם 'בפסגה'. כולנו אשמים, אבל זה נכון שהמועדון לא נמצא במקומות בו הקטלאנים מעוניינים שהוא יהיה בהם". למרות שכעת ברצלונה לא נראית כקבוצה האימתנית שהייתה עד לפני כמה שנים, פיקה דווקא הקרין אופטימיות לגבי הבאות: "אני מלא התרגשות לגבי העתיד. חמש או עשר השנים הבאות יהיו טובות מאוד עבור ברצלונה".

גם למאמנו הנוכחי רונאלדו קומאן התייחס פיקה: "הנשיא ז'ואן לאפורטה היה צריך קצת זמן כדי לקבל את ההחלטה האם להחתים את קומאן או לא. עכשיו אני חושב שהוא המאמן האידיאלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully