וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק בזמן: זלאטן איברהימוביץ' צפוי לחזור להרכב מילאן

אחרי מספר חודשי התאוששות מפציעה בברך וגם כי ז'ירו חיובי לקורונה, הענק השבדי אמור לפתוח נגד לאציו ולאחר מכן באנפילד נגד ליברפול בליגת האלופות

תקציר ה-0:1 של מנצ'סטר יונייטד על מילאן/ספורט1

זלאטן איברהימוביץ' יחגוג בתחילת החודש הבא את יום הולדתו ה-40, אבל עושה רושם ששום דבר לא ימנע ממנו לפתוח עונה נוספת. הכוכב השבדי של מילאן, שנפצע בחודש מאי בברכו והושבת מאז, צפוי לערוך ביום ראשון את הופעתו הראשונה לעונה זו במשחק הבית נגד לאציו ונמצא בתמונת ההרכב גם למשחק ביום רביעי הבא באנפילד נגד ליברפול, במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.

הרוסונרי החלו את העונה בסרייה A עם ניצחונות בסמפדוריה ועל קליארי, אלא שלרשות המאמן סטפנו פיולי עמד במפגשים הללו שחקן הרכש מצ'לסי, אוליבייה ז'ירו. בשני המפגשים הקרובים והחשובים, החלוץ הצרפתי ייעדר לאחר שנמצא חיובי לקורונה, ועל כן במילאנו מנסים להכשיר למפגשים הבאים את הענק השבדי, במטרה שיעלה בהרכב בשניהם.

איברהימוביץ' אמור היה לשוב למגרשים לאחר פגרת הנבחרות ללא כל קשר לז'ירו, אלא שכעת ייתכן שהוא ישוב היישר ל-11 וזאת לאור הצורך של הקבוצה בחלוץ מרכזי ומשמעותי.

"נחשו מי חזר"

איברהימוביץ', כהרגלו, כבר עדכן את עוקביו ברשתות החברתיות על כך שהוא כשיר ומצפה לחזור לשחק. מעבר לחשיבות המשחק נגד לאציו, מוליכת הסרייה A בזכות הפרש שערים 2:9 בשני מחזורים, מילאן תשתתף בליגת האלופות בשבוע הבא בפעם הראשונה מאז 2013/14 והיא הוגרלה לבית מוות עם אתלטיקו מדריד ופורטו, כך שהיא הרבה יותר מזקוקה לאיברהימוביץ' במפגש באנפילד. ואם זה לא מספיק, ביום ראשון הה-19 בספטמבר ייערך הקרב הגדול בטורינו נגד יובנטוס. איברהימוביץ', אם הכל יהיה כשורה, יהיה גם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully