וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחרור מסי, המו"מ עם ניימאר והפרידה מגריזמן: לאפורטה מדבר

נשיא ברצלונה הודה בריאיון שהוא לא בקשר עם הפרעוש ("לא שוחחנו מאז שעזב"), שניסה להשיב את הברזילאי ("פריז סן ז'רמן שברה את כל החוקים") וחשף פרטים על העברת גריזמן

מסיבת העיתונאים בה ליאונל מסי נפרד מברצלונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה, התראיין הבוקר (שלישי) לעיתון "מונדו דפורטיבו" ולמעשה דיבר לראשונה על עזיבת ליאונל מסי מאז אותה מסיבת עיתונאים שבה בישר הכוכב על עזיבת ברצלונה לראשונה בחייו, מאז הגיע מארגנטינה בגיל 13.

"אני מודה שלא שוחחתי עם מסי מאז שהוא עזב", אמר לאפורטה, "כמו כולם, גם לליאו היה עצוב והוא מאוד התאכזב, אבל היה מו"מ שלא הסתיים כמו שכולנו קיווינו. ליאו כבר סיכם על חוזה חדש ואפילו לחצנו ידיים, אבל הליגה לא אישרה את החוזה שלו. גם עכשיו אנחנו לא עומדים בדרישות של הפייר פליי כדי להחזיק בסגל שחקן כמו מסי".

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה עם ליאונל מסי. רויטרס
בימים טובים יותר. לאפורטה עם מסי/רויטרס

לאפורטה גם נשאל אם צפה בבכורה של הפרעוש בפריז סן ז'רמן ואמר: "לא אהבתי לצפות בזה, זה היה לי מוזר לראות אותו לובש חולצה של קבוצה אחרת. לא כך קיוויתי להיפרד מליאו ובטח לא כשאני נשיא המועדון. עבורנו הוא לעולם יהיה שחקן ברצלונה".

ומה באשר לאנטואן גריזמן? על השאלת החלוץ בחזרה לאתלטיקו מדריד, טען נשיא ברצלונה: "כולנו יודעים איזה שחקן הוא, אבל אני חושב שהוא לא התאים למערכת שלנו. הגישה שלו תמיד הייתה מצויינת, אבל הוא לא היה השחקן שהיינו צריכים. הוא הבקיע שערים והיה שחקן חשוב, אבל היו כל מני נסיבות שגרמו לכך שהוא לא נתן לנו הרבה יותר. אם הוא ישחק לפחות 50 אחוז ממשחקי אתלטיקו מדריד, העברתו תהיה קבועה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. אתר רשמי, אתר רשמי
ביקורת לא פשוטה. אנטואן גריזמן/אתר רשמי, אתר רשמי

לאפורטה, אגב, גם אישר שרצה לצרף את ניימאר במהלך הקיץ - אולם במהרה הבין שזו לא אפשרות שעל הפרק, כפי שקרה לו עם ליאונל מסי: "הוא היה ממש בטירוף מהאפשרות לחזור ושוחחנו על כך אם אבא שלו, אבל זה לא היה אפשרי. פריז סן ז'רמן שברה את כל חוקי הפייר פליי", אמר על הברזילאי ועל המועדון שבסופו של דבר הנחית את הפרעוש לצד ניימאר.

לסיום, הנשיא ניצל את הריאיון כדי להביע תמיכה במאמן, רונאלד קומאן: "יש לו את כל התמיכה ממני, אני מכבד אותו ובוטח בו", הבהיר אחרי שבתחילת הקיץ עוד היו מחשבות להחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully