וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "למדנו את דנמרק, נקווה להיות הראשונים שכובשים מולם"

6.9.2021 / 19:14

מאמן הנבחרת דיבר לקראת המפגש מול מוליכת הבית: "שונה לגמרי מהמשחק מול אוסטריה". נאתכו: "האווירה פה מחשמלת, אי אפשר להוריד לשנייה את הרגל מהגז"

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

אחרי ה-2:5 הענק נגד אוסטריה, נבחרת ישראל תחתום את חלון הנבחרות הנוכחי במשחק חוץ קשה נגד מוליכת הבית, דנמרק (שלישי, 21:45). לקראת המפגש בפארקן שבקופנהאגן, המאמן וילי רוטנשטיינר והקפטן ביברס נאתכו קיימו מסיבת עיתונאים בה התייחסו לניצחון מול אוסטריה וליריבה החזקה שמצפה להם.

המאמן וילי רוטנשטיינר החל באיחולי שנה טובה לאזרחי ישראל ואמר: "המשחק מול דנמרק הוא אחר לגמרי מזה שהיה מול אוסטריה. זו נבחרת השגיע לחצי גמר היורו. זה אתגר גדול לשחק נגדם בקופנהאגן אך זו מוטיבציה גדולה לראות באיזה רמה אנחנו יכולים לשחק".

על כך שהדנים לא שמטו ולא ספגו בקמפיין סיפר המאמן: "אמרתי לשחקנים שזו מוטיבציה גדולה להיות אלה שכובשים את שער החובה הראשון שלהם. הם לא איבדו נקודות ולא ספגו בקמפיין, אך מצד שני אנחנו רוצים את האתגר הזה. אנחנו מוכנים, למדנו אותם ביורו ובמשחקים עכשיו, יש לנו שיטה ומקווים להביא אותה למגרש. ניתן הכל ואני בטוח שהשחקנים ילחמו עד השריקה אחרונה".

וילי רוטנשטיינר. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מבחן לראות היכן עומדת הנבחרת. וילי רוטנשטיינר/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

על סוגיית הפצועים בהגנה אמר האוסטרי כי הכשירות של כל השחקנים תיבחן באימון לפני קבלת החלטה: "יש כמה אפשרויות, אני בטוח שכל שחקן רוצה לשחק. אמרתי לשחקנים שאנו חייבים להיות רעבים להצלחה. אם אנחנו רוצים להעלות רמה, תוצאה טובה בדנמרק יכולה להיות צעד לשם. זה יהיה מעניין לראות איפה אנחנו עומדים, אנחנו בתהליך של התקדמות".


לצד כוכבי הנבחרת, ישנם מספר שחקנים מחליפים שמיעטו לקבל דקות בשני המשחקים האחרונים, ורוטנשטיינר חשף כי הוא דיבר איתם והסביר להם שבכל הנבחרות, בעיקר האיכותיות, קשה להיכנס להרכב: "זה תהליך שבהמשכו יהיה עוד יותר קשה להיכנס להרכב כי יש לנו כשרונות והעתיד שייך להם. האופי של הקבוצה מתבטא אם המחליף מוכן ברגע שצריכים אותו. במשחק האחרון זה היה מדהים. אופיר דוידזאדה, מוחמד אבו פאני ושון וייסמן, שכבש בנגיעות הראשונות שלו, זה היה רגע מכריע במשחק".

עוד בוואלה!

אלחמיד צפוי לשחק עם זריקה, זהבי יעקוף את שפיגלר?

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל שון וייסמן. ברני ארדוב
אחראי לרגע מכריע במשחק. שון וייסמן/ברני ארדוב

הקפטן ביברס נאתכו אמר לקראת המשחק: "זו הולכת להיות חוויה קצת מסובכת במגרש הזה. שיחקתי פה לפני כמה שנים עם רובין קאזאן וזו אווירה מחשמלת, אבל נצטרך לדעת להתמודד עם זה. זו נבחרת מאוד חזקה. אנחנו מתכוננים ונגיע מוכנים למשחק. נצטרך להיות במיטבנו בשביל לצאת עם נקודות".

על האווירה בנבחרת אמר הקפטן: "האווירה מצוינת, גם לפני המשחק האווירה הייתה מאוד טובה. היא הייתה יותר מתוחה מבחינת הדברים מסביב אבל אצלנו בחדר ההלבשה היא מאוד טובה. עברנו ניצחון מאוד גדול שהיה חשוב להמשך הקמפיין, ועכשיו מגיעים למשחק שמניסיוננו אנו יודעים שאי אפשר להוריד לשנייה את הרגל מהגז. צריכים להיות באמת במיטבנו בשביל סיכוי להוציא פה נקודות. אנו מספיק מנוסים, יש פה שחקנים שעברו דבר או שניים, מאמין שנבוא דרוכים וננסה לעשות את המקסימום".

ביברס נאתכו. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"האווירה בקופנהאגן מחשמלת". ביברס נאתכו/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

גם נאתכו מודה כי נגד נבחרת ברמה של דנמרק, גם תיקו יהיה טוב עבור הנבחרת: "אם נשיג נקודה זו תהיה תוצאה מאוד טובה עבורנו. זו הנבחרת החזקה בבית. אנחנו לא באים במטרה להפסיד או לצאת בכבוד, אלא במטרה ורצון להשיג תוצאה".

בקמפיינים האחרונים ישראל נוהגת להתחיל טוב ולהתדרדר בחצי השני של הקמפיין, והקפטן מאמין שהפעם נראה משהו שונה: "הפעם לא הצלחנו לנצח את סקוטלנד למרות יכולת מצוינת, ומהמשחק ההוא עלינו עם רצף של ניצחונות. מחר נשחק מול הנבחרת הטובה בבית במטרה להשיג משהו. מהמשחק האחרון מול דנמרק למדתי שהם לא מזלזלים באף אחד, אף פעם. זו באמת אופרה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully