וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד צפוי לשחק עם זריקה, זהבי יעקוף את שפיגלר?

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 21:37

הבלם אמור לפתוח נגד דנמרק (שלישי, 21:45) על אף הכאבים העזים במפשעה, ביטון חש עומס בשריר. החלוץ מקווה להפוך לשיאן ההבקעות בנבחרת

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

אחרי הניצחונות מול איי פארו ואוסטריה, נבחרת ישראל כבר עם הפנים למשחק האחרון של החלון הנוכחי, כאשר חניכיו של וילי רוטנשטיינר יתארחו מחר (שלישי, 21:45) אצל מוליכת הבית דנמרק.

בלם הנבחרת, חאתם עבד אלחמיד, יקבל זריקה ביום המשחק וצפוי לעלות בהרכב. הבלם סובל מכאבים עזים במפשעה אך בשיחה שנערכה היום בין הצוות המקצועי לצוות הרפואי סוכם שאלחמיד יכול לשחק עם זריקה וההערכה בשלב זה שהוא אכן יעלה בהרכב. לפי גורמים בנבחרת גם הבלם הביע בפניהם את רצונו לשחק למרות הכאבים בשל חשיבות המשחק. אם אלחמיד אכן יפתח ככל הניראה הוא יהיה על חשבון אחד הבלמים כשדן גלזר או ניר ביטון יפתחו בקישור.

מלבד כך לא עושה רושם שהמאמן וילי רוטנשטיינר מתכנן חילופים בהרכב שפתח בניצחון הגדול על הנבחרת האוסטרית, מה שאומר שביברס נאתכו צפוי להמשיך לקבל קרדיט כמו גם שלישיית החוד של מנור סלומון, מונס דאבור וערן זהבי.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. ברני ארדוב
יעקוף את שפיגלר מול הדנים? ערן זהבי/ברני ארדוב

אגב זהבי, בנבחרת מודעים לעובדה שהשחקן יכול להפוך למלך שערי הנבחרת בכל הזמנים. "אין ספק שזה יהיה ציון דרך אדיר לא רק לערן אלא לכל הדור הנוכחי, כי הרי כמעט את כל השערים הוא כבש בשלוש השנים האחרונות", אמר שחקן בנבחרת, "כולם בנבחרת אוהדים את ערן ויודעים איזה מכונה הוא. כולנו נשמח לעזור לו מחר לשבור את השיא אבל הדבר הכי חשוב גם מבחינתו הוא להוציא נקודות במשחק".

באשר להרכב, אלחמיד ישוב למרכז ההגנה, שם הוא אמור לפתוח צד אוראל דגני לניר ביטון. עם זאת, שחקנה של סלטיק חש בעומס בשריר, ואם בסופו של דבר הוא לא יוכל לשחק, איתן טיבי יפתח במקומו. אחרי שאלחמיד פתח לצידו של ביברס נאתכו בקישור נגד אוסטריה, הפעם הקפטן צפוי לעלות במרכז השדה לצד דן גלזר, שנכנס במחצית ב-2:5 על אוסטריה.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו,אלי דסה, חאתם עבד אלחמיד, ניר ביטון, אוראל דגני, סאן מנחם,ביבראס נאתכו,דן גלזר, מנור סולומון,מונס דאבור,ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully