וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה חשף: "עברתי ניתוח להסרת גידול"

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 21:20

אחרי ששאושפז במשך שישה ימים בבית החולים, הברזילאי בן ה-80 שפך אור על מצבו לאחר הניתוח במעי הגס: "אתמודד עם המשחק הזה עם חיוך על פניי"

תקציר: ברזיל - ארגנטינה, המשחק שפוצץ/ספורט1

פלה אושפז בששת הימים האחרונים בבית חולים "אלברט איינשטיין" שבסאו פאולו, והברזילאי האגדי בעצמו שבר הערב (שני) שתיקה והסביר את ההתרחשות.

"בשבת האחרונה עברתי ניתוח כדי להסיר נגע חשוד במעי הגס הימני. הגידול זוהה במהלך בדיקות שביצעתי בשבוע שעבר. לשמחתי, אני רגיל לחגוג ניצחונות לצידכם. אני אתמודד עם המשחק הזה עם חיוך על פניי, הרבה אופטימיות ושמחת חיים כשאני מוקף באהבה של משפחתי וחבריי".

עוד קודם לכן הערב דיווחו ב"גלובו" הברזילאי כי שחקן העבר האגדי הגיע בשבוע שעבר לבדיקות שגרתיות בבית החולים שנדחו עקב מגפת הקורונה. באותן בדיקות אותרה הבעיה הרפואית, שלא פורסמה עד להודעתו של פלה, שנשאר שם מאז תחת השגחה.

ביום בו הגיע פלה לראשונה לבית החולים דווח כי הוא התעלף, אך כדורגלן העבר פרסם הודעה ברשתות החברתיות שהפריכה את השמועות: "חברים, לא התעלפתי ומצבי הבריאותי טוב. הלכתי לבדיקות שגרתיות שלא הייתי יכול לעשות קודם לכן עקב המגפה. תמסרו שאני לא אוכל לשחק בראשון הבא!".

הברזילאי בן ה-80 נחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות המשחק, כאשר בראש רשימת ההישגים שלו ניתן למצוא שלוש זכיות בגביע העולם (1970,1962,1958). נכון להיום, פלה הוא מלך השערים בכל הזמנים של הסלסאו עם 77 כיבושים, כאשר במקום השני נמצא ניימאר עם 68 שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • פלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully