וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: קווינטון הוקר יחליף את קורטני פורטסון

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 17:14

חילוף בשורות הקבוצה מהשרון עוד לפני תחילת העונה לאחר שהגארד הוותיק חלה בקורונה ולא יכול להגיע בשלב זה לישראל. הרכז (26, 1.83) שנחתך מלודוויגסבורג יחליפו

בני הרצליה הודיעה היום (שני) על שינוי בסגל עוד לפני תחילת העונה. הגארד האמריקאי קורטני פורטסון שוחרר מהקבוצה לאחר שחלה בקורונה וסובל מתסמינים ולא ברור מתי ובאיזה יכולת יוכל להגיע לישראל. את מקומו יתפוס הגארד האמריקאי קווינטון הוקר. פורטסון חתם בהרצליה גם לפני עשור אך לא הגיע לקבוצה.

הוקר (26, 1.83) הוא בוגר אוניברסיטת צפון דקוטה משנת 2017. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בגילביצה הפולנית, המשיך לעונה בליגה השנייה בצרפת, עונה נוספת בהונגריה, והגיע לגרמניה למידלדויטשר בתחילת עונת 2020/21. אחרי עונה טובה בקבוצה חתם בלודוויגסבורג, אך בדיוק כמו סקוטי ג'יימס שהגיע להפועל חיפה לפני מספר ימים, נחתך מהקבוצה לפני תחילת העונה.

קורטני פורטסון בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
הקורונה שינתה את התכניות. קורטני פורטסון/אתר רשמי, בני הרצליה

"קווינטון הוא רכז אמיתי, חכם עם קליעה טובה, אגרסיבי ואנרגטי שנראה לנו כמי שיתאים מאד לקבוצה המתגבשת", אמר זופי אבדיה, מנהלה המקצועי של הקבוצה, "התחלנו להתאמן היום בסגל כמעט מלא, מצפים להצטרפות שלו בהמשך השבוע ככדי שנוכל להתחיל לחבר את הקבוצה לידי יחידה אחת, קבוצה צעירה, שיהיה כיף לראות עם שחקנים שיש להם מה להוכיח ולהראות. אני מאמין שקווינטון יוכל להתאים ולהתחבר לחבר'ה במהרה ולעזור לקבוצה להגיע למטרות שהצבנו הקיץ".

אורן אהרוני, מאמן הקבוצה, הוסיף: "לצערי נכפה עלינו לבצע שינוי, אני שמח שהצלחנו להגיב במהירות למצב שנוצר ולמצוא שחקן שנמצא בכושר ורוצה להוכיח את עצמו. קווינטון שחקן איכותי שהולך ומתקדם משנה לשנה, הוא מחזיק בסט התכונות שחיפשנו לעמדת הרכז על המגרש ומחוץ למגרש ומתאים לאופי ולסגנון הקבוצה המתגבש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully