וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה בפורמולה 1: ואלטרי בוטאס עובר ממרצדס לאלפה רומאו

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 15:51

הנהג הפיני, ששיתף פעולה בחמש העונות האחרונות עם לואיס המילטון, יעבור בסיום העונה הנוכחית לקבוצה חדשה בה יחליף את בן ארצו הפורש, קימי רייקונן. מי יחליפו במרצדס?

מאז שהצטרף לקבוצת מרצדס ב-2017, ואלטרי בוטאס הפיני נחשב לאחד הנהגים הבכירים בסבב הפורמולה 1. שותפו לקבוצה של לואיס המילטון אמנם ראה את חברו הבריטי זוכה בארבע אליפויות רצופות (ואולי עוד אחת בדרך), אך בשנתיים האחרונות הוא הצליח לסיים במקום השני בסבב הנהגים. היום (שני), הנהג בן ה-32 הודיע כי החל מהעונה הבאה הוא יצטרף לקבוצת אלפה רומאו, שם יחליף את בן ארצו קימי רייקונן, שיפרוש בתום העונה הנוכחית.

מבחינתו של בוטאס מדובר בשינוי מרענן, שכן אחרי ששימש כסגנו של המילטון, כעת הוא צפוי להיות הנהג המוביל בקבוצתו. מצידה של אלפה רומאו מדובר בהצהרת כוונות, שכן בוטאס הוא נהג בשנים האחרונות מאיים באופן קבוע על המקומות בפודיום.

ואלטרי בוטאס עם לואיס המילטון נהגי קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
יהפוך לנהג המוביל בקבוצתו. ואלטרי בוטאס/רויטרס

אמנם המהלך כבר הפך לרשמי, אך עונת 2021 עדיין בעיצומה, כאשר מרצדס נאבקת עם רד בול על אליפות היצרנים. בטבלת הנהגים, בוטאס מדורג במקום השלישי אחרי מקס ורשטאפן ולואיס המילטון. על פי ההערכות, מי שיחליף את בוטאס החל מעונת 2022 הוא ג'ורג' ראסל הבריטי, שבדומה לפיני גם כן יעשה את קפיצת המדרגה מוויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully