וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לליגת העל: שי בן דוד חתם במ.ס. אשדוד

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 14:35

המגן השמאלי, ששיחק עם הפועל עפולה בליגה הלאומית בעונה שעברה, יחזק את הסגל של רן בן שמעון. קני סייף הצטרף רשמית בהשאלה מאנדרלכט, שתשלם את רוב שכרו

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס אשדוד 1:2/ספורט1

מ.ס. אשדוד ממשיכה לנצל את פגרת הנבחרות כדי לחזק את הסגל: היום (שני) חתם בקבוצה שי בן דוד, שחקן הפועל עפולה בעונה שעברה, ששב לליגת העל לראשונה מאז ששיחק בה עם הפועל אשקלון ב-2018.

בן דוד שיחק בעפולה כמושאל ממכבי חיפה מחודש פברואר האחרון ועד תום העונה הקודמת, אחרי שבמהלך "שנת הקורונה" יצא לגיחות בליגות הנמוכות באיטליה ובספרד, במדי טרפאני וסן פרננדו בהתאמה. לפני כן הוא רשם קדנציה ראשונה בעפולה, במדיה שיחק בעונת 2018/19.

שי בן דוד הפועל עפולה מול הפועל כפר סבא. אודי ציטיאט
חוזר לליגת העל. שי בן דוד/אודי ציטיאט

כזכור, מ.ס אשדוד ביצעה מספר שינויים בסגל בשבוע האחרון. הקשרים עטאא ג'אבר ואמיר עגייב הצטרפו לקבוצה מעיר הנמל, כשגם החלוץ ההונגרי נורברט באלוג מועמד להגיע, ומנגד שוחרר מרטין ראינוב הבולגרי.

בנוסף, גם קני סייף הצטרף הבוקר באופן רשמי לאשדוד, לאחר שהושאל מאנדרלכט הבלגית שתשלם את מרבית שכרו. הקשר בן ה-27 עזב את ישראל בשנת 2014 וחתם בגנט הבלגית, שם ערך 113 הופעות, כבש 15 שערים ובישל 9 נוספים בשלוש שנים וחצי. סייף רשם היה שותף לאליפות היחידה בתולדות גנט וגם להעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות. בנוסף, הוא העפיל עמה לשמינית גמר הליגה האירופית לאחר ניצחון היסטורי על טוטנהאם. בינואר 2018 סייף נרכש על ידי אנדרלכט, בשנתיים האחרונות שיחק בסינסינטי ובלכיה גדנסק. לרשותו שתי הופעות בנבחרת ישראל וארבע הופעות במדי נבחרת ארצות הברית.

לאחר החתימה אמר סייף לאתר הרשמי: "שמח לחזור לישראל ולחתום במועדון ספורט אשדוד. הגעתי למשפחה חמה עם מאמן מנוסה שאוהב לשחק כדורגל התקפי. יש כאן חדר הלבשה רעב להצלחה, שזה דבר מאוד חשוב עבורי. אני מודה לרן בן שמעון, לצוות ולהנהלה על קבלת הפנים החמה, ואני בטוח שאני אחזיר למועדון על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully