וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוגוואי הביסה, חלוקת נקודות בין פרגוואי לקולומביה

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 8:28

מוקדמות המונדיאל: הסלסטה חגגה 2:4 על בוליביה וחזרה לנצח אחרי ארבעה מחזורים. 1:1 באסונסיון, שם קראו למאמן המקומי להתפטר. פרו גברה על ונצואלה, גם צ'ילה ואקוואדור נפרדו בתיקו

תקציר מוקדמות המונדיאל: אורוגוואי - בוליביה 2:4/ספורט 1

לאחר שערוריית הענק בכיכובן של ברזיל וארגנטינה, ליל המשחקים במוקדמות המונדיאל בבית הדרום אמריקאי נמשך עם ארבעה מפגשים, כשבמוקד אורוגוואי ניצחה לראשונה אחרי ארבעה מחזורים רצופים בזכות 2:4 על בוליביה. גם פרו אספה שלוש נקודות עם 0:1 על ונצואלה, בעוד פרגוואי וקולומביה נפרדו ב-1:1 ואקוואדור וצ'ילה ב-0:0.

אורוגוואי - בוליביה 2:4

הסלסטה ניצלה את חולשת היריבה בירוק, שלא ניצחה בחוץ במוקדמות המונדיאל מאז 1959, כדי לחגוג ניצחון חשוב שקידם אותה למקום הרביעי. אורוגוואי הסתדרה ללא לואיס סוארס הפצוע ואדינסון קבאני שלא שוחרר על ידי מנצ'סטר יונייטד, כאשר ג'ורג'אן דה ארסקאטה כבש צמד (15, 67 בפנדל) ואגוסטין אלברס מרטינס בן ה-20 חגג שער משלו בהופעת הבכורה הרשמית במדים הלאומיים (47). פדריקו ואלוורדה הבקיע גם הוא (31) ומרסלו מורנו רשם צמד (59,84) עבור בוליביה, שנותרה במקום הלפני אחרון.

ג'ורג'יאן דה ארסקאטה שחקן אורוגוואי. Pablo Porciuncula - Pool, GettyImages
צמד וניצחון חשוב. דה ארסקאטה/GettyImages, Pablo Porciuncula - Pool

פרגוואי - קולומביה 1:1

הקפטרוס רשמו תיקו שלישי ברציפות ומנעו מהמארחת את הניצחון שהיא מחפשת מאז המחזור השני. אנטוניו סנאבריה (40) העלה ליתרון את פרגוואי, שהייתה עדיפה במחצית הראשונה אך לא הצליחה לנצל את השגיאות הרבות בחלק האחורי של הקולומביאנים. חואן קואדרדו איזן (53, פנדל) וקבע חלוקת נקודות שאחריה קולומביה במקום החמישי, מעל פרגוואי שמאמנה אדוארדו בריסו שמע קריאות "תתפטר" בסיום המשחק.

צפו בתקציר ה-1:1 בין פרגוואי לקולומביה

תקציר המשחק המוקדמות המונדיאל: פרגוואי - קולומביה 1:1/ספורט 1

פרו - ונצואלה 0:1

בדיוק כמו נגד ארגנטינה, האורחת נותרה בעשרה שחקנים כבר במחצית הראשונה לאחר שתומאס רינקון ספג שני כרטיסים צהובים תוך 11 דקות וירד לחדר ההלבשה בדקה ה-38, מעט אחרי שכריסטיאן קואבה כבש את השער היחיד במשחק (35). הפרואנים נצמדו לפרגוואי עם שמונה נקודות במקום השביעי, כאשר שבע מתוכן הושגו בשלושת המחזורים האחרונים. המפסידה נשארה במקום האחרון בבית.

צפו: אקוואדור וצ'ילה נפרדו בחלוקת נקודות

תקציר מוקדמות המונדיאל: אקוודור - צ'ילה 0:0/ספורט 1

אקוואדור - צ'ילה 0:0

המארחת אמנם לא הצליחה להמשיך במומנטום מהניצחון על פרגוואי, אך שמרה על המקום השלישי ושרדה עם שחקן אחד פחות החל מהדקה ה-63, בשל ההרחקה של ג'וניור סורנוסה באדום ישיר. צ'ילה סופרת כבר חמישה משחקי מוקדמות ללא ניצחון ומדורגת במקום השמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully