וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'יו קייליני: "שיחקנו יותר טוב מביורו, היינו חסרי מזל"

קפטן נבחרת איטליה מרוצה למרות ה-0:0 מול שוויץ: "עבדנו עד הסוף". האזורי שברו את השיא של ספרד וברזיל. התגובות והמספרים

תקציר: שוויץ - איטליה 0:0/ספורט1

אלופת אירופה שוב לא מצליחה לנצח, ואתמול (ראשון) נפרדה נבחרת איטליה ב-0:0 בלבד בחוץ מול שוויץ. בעוד תוצאת התיקו במשחק החוץ מול היריבה הגדולה ביות בבית היא לא ממש תוצאה רעה, אבל לאור העובדה שז'ורז'יניו החמיץ פנדל במהלך המשחק (53) ולאור התיקו הביתי מול בולגריה במחזור הקודם, ולאזורי מצפה עוד דרך ארוכה לפני שיבטיחו את מקומם במונדיאל בקטאר, אם בכלל.

למרות איבוד הנקודות, בכך שלא הפסידו שברו השחקנים של רוברטו מאנצ'יני שיא בכך שהגדילו את רצף המשחקים ללא הפסד שלהם ל-36. בכך עקפו האזורי את נבחרת ספרד, שהחזיקה ברצף של 35 משחקים ללא הפסד בין 2007 ל-2009, וכעת רואה את האיטלקים עוקפים אותם בדרך לפסגה. גם נבחרת ברזיל הגיעה לרצף של 35 משחקים בין השנים 1993-1996.

קפטן איטליה ג'ורג'יו קייליני אמר בסיום: "שיחקנו טוב מאוד הערב בכל מובן. היינו טכניים וגם היינו אגרסיביים, יכול להיות שאפילו יותר ממה שהיינו בניצחון 0:3 על שוויץ ביוני האחרון. לצערי היה חסר לנו מעט בשביל להשיג את השער. זה מה שאנחנו צריכים לשפר, כי במשחק הזה נראינו הרבה יותר טוב מאשר מול בולגריה".

קייליני התייחס לתוצאות וליכולת: "נעשה עוד צעד קדימה בקמפיין ליגת האומות בנובמבר ואז נטפל בהעפלה למונדיאל לאחר מכן". על החמצת הפנדל של ז'ורז'יניו: "באותו רגע, זה עלינו לעזור לו להתאושש מכך וזה מה שעשינו - עבדנו עד סוף המשחק כדי לשמור על התוצאה כי גם התיקו לא מובן מאליו. אם לא היינו מרוכזים, היינו יכולים גם להפסיד".

ג'ובאני די לורנצו המגן הימני של האזורי אמר לאחר המשחק: "היה פספוס מבחינתנו, היו לנו כל כך הרבה מצבים שלא הצלחנו לסיים כמו שצריך. אנחנו יכולים להיות מעודדים מהיכולת, אנחנו בונים עליה לקראת רביעי. היינו הרבה יותר מודאגים אם לא היינו יוצרים מצבים".

עוד בוואלה! ספורט

מוקדמות המונדיאל: איטליה שוב אכזבה, בלגיה הביסה את צ'כיה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת איטליה ז'ורז'יניו. Claudio Villa, GettyImages
באותו רגע, זה היה עלינו לעזור לו להתאושש". ז'ורז'יניו לאחר החמצת הפנדל/GettyImages, Claudio Villa

המספרים

* נבחרת איטליה הגדילה את רצף אי ההפסדים שלה מאוקטובר 2018 ל-36 משחקים, ובכך שברה את השיא המשותף של ספרד וברזיל.

* זהו המשחק השלישי בסך הכול של נבחרת איטליה תחת רוברטו מאנצ'יני בו היא לא מצליחה להבקיע.

* האזורי לא מבקיעים לראשונה לאחר 17 משחקים ברציפות בהם מצאו את הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully