וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברה את האינטרנט: ויקטוריה חשפה את הישבן של דייויד בקהאם

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 16:16

בת הזוג של הכדורגלן לשעבר העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה של דייויד בקהאם עם ישבן חצי חשוף, ויודעת שמדובר בנכס: "יום ראשון שמח, אין בעד מה!"

דיוויד בקהאם בקמפיין תחתונים של H&M/H&M

ויקטוריה בקהאם העלתה היום (ראשון) לחשבון האינסטגרם שלה תמונה חושפנית למדי של בן זוגה דייויד בקהאם, שבה הכדורגלן לשעבר נראה שוכב בבריכה בתחתונים מעט מופשלים, שחושפים חלק נכבד מישבנו.

בקהאם, כידוע, נבחר על ידי מגזינים רבים כאחד הגברים המושכים והסקסיים בעולם, ומתברר שגם ויקטוריה יודעת את זה היטב ומודעת למעמדה של בעלה כסמל מין. לפיכך היא צירפה לתמונה כיתוב, שיוצא מנקודת הנחה שמיליוני נשים וגברים בעולם ציפו בקוצר רוח להזדמנות לראות את הישבן המפורסם, וכתבה: "יום ראשון שמח, אין בעד מה!". לצד זה הבהירה שהיא הייתה זו שצילמה את התמונה. כמובן שהתמונה זכתה להצלחה גדולה ופופולריות, ומהר מאוד גרפה מאות אלפי לייקים.

עוד בוואלה!

הו, רומיאו: שער הבכורה של בקהאם הצעיר

לכתבה המלאה

בקהאם עצמו בילה אתמול במנצ'סטר למשחק ראווה שבו השתתפו אגדות העבר של המועדון. משפחת בקהאם גם חגגה אתמול את החוזה המקצועני הראשון של הבן הבכור של ויקטוריה ודייויד, רומאו בן ה-19, שחתם בקבוצת פורט לודרדייל CF (שמשחקת שתי ליגות מתחת ל-MLS, הליגה שבה בקהאם מחזיק באחוזים מהקבוצה אינטר מיאמי). "אנחנו גאים בך רומאו", כתה ויקטוריה לבנה. מתברר שזה לא הדבר היחיד במשפחה שבו ויקטוריה גאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully