וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלטון אקולטסה הושאל לעונה לבורסאספור הטורקית

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 20:10

שחקן הכנף ההולנדי עזב את ישראל וינסה לשקם את הקריירה בליגה הטורקית השנייה, אחרי שבעונה שעברה כבש שער ליגה אחד בלבד במדי הקבוצה של רוני לוי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

שחקן הכנף של הפועל באר שבע, אלטון אקולטסה, הושאל לעונה אחת לבורסאספור. ההולנדי עזב את ישראל כבר לפני כמה ימים בהסכמת המועדון, לצורך מו"מ מהיר עם הקבוצה שמשחקת בליגה השנייה בטורקיה. חלון ההעברות בטורקיה ייסגר ב-8 בספטמבר ובגלל זה היה צורך במגעים מהירים.

בקבוצה מבירת הנגב רתחו על אקולטסה אחרי ההרחקה חסרת האחריות שלו בהפסד לאנורתוזיס פמגוסטה, שסיים את דרכה של הקבוצה במוקדמות הקונפרנס ליג. לאור העובדה שלקבוצה יש הרבה שחקנים בחלק הקדמי, הוחלט לוותר עליו וכעת ייתכן שיצורף זר במקומו בעמדת הקשר האחורי.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
יצליח להשתקם בטורקיה? אקולטסה/לירון מולדובן

אקולטסה בן ה-26 הושאל להפועל באר שבע מסנט טרוידן הבלגית לקראת סגירת חלון ההעברות של החורף בעונת 2019/20. הוא סייע לאדומים לזכות בגביע המדינה ובזכות הופעות משכנעות, המועדון החליט לממש את אופציית הרכישה. בתום מו"מ עם סנט טרוידן, הבלגים הסכימו להוריד את המחיר שלבסוף נע סביב חצי מיליון יורו.

אקולטסה פתח את העונה שעברה בסערה והצטיין בליגה האירופית עם צמדים נגד סלביה פראג ובאייר לברקוזן, אבל ככל שהעונה התקדמה, חלה ירידה דרסטית ביכולתו וגם במעמדו. הוא סיים את העונה עם שער ליגה בודד וכעת כאמור הוחלט לוותר על שירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully