וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר של רונאלדו למנצ'סטר יונייטד יחסוך לו סכומי עתק במסים: "מאסטרפיס"

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 20:38

לא בפעם הראשונה בקריירה: באיטליה מסבירים למה הכוכב הפורטוגלי הצליח שוב להימנע מתשלום מסים, וטוענים: "שיקולי המס אצלו לפני השיקולים הספורטיביים"

תקציר: פורטוגל - אירלנד 1:2 (כריסטיאנו רונאלדו הפך לגדול כובשי הנבחרות)/ספורט 1

המעבר הסנסציוני של כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד מסעיר את אנגליה ואת הכדורגל העולמי, כשהכוכב הפורטוגלי בן ה-36 הפך לכדורגלן עם השכר הכי גבוה בפרמיירליג - כ-31 מיליון יורו לעונה. כעת באיטליה מפרסמים שהמעבר של רונאלדו מיובנטוס האיטלקית לאנגליה יעזור לו לחסוך סכומי עתק ממסים.

על פי העיתון הכלכלי האיטלקי "Il Sole 24 Ore", המקביל האיטלקי ל"פיינשל טיימס", ישנן סיבות טובות מדוע רונאלדו בחר לעזוב את יובנטוס דוקא בתזמון הזה - מעבר להחלטות הספורטיביות המקצועיות.

אוהדי מנצ'סטר יונייטד מניפים גזיר קרטון עם דמותו של כריסטיאנו רונאלדו. Chris Brunskill, GettyImages
שיקולי המס לפני השיקולים המקצועיים? רונאלדו/GettyImages, Chris Brunskill

ההחלטות הכלכליות שלו התחילו כאשר עזב את ריאל מדריד ועבר מספרד ליובנטוס ב-2018 - וכבר אז הוא הרוויח ממדיניות המס של הממשלה האיטלקית, שבמסגרתה היה צריך לשלם רק 100 אלף יורו לשנה מכל הכנסה ממקורות זרים (כמו בין השאר הכנסות מחסויות וספונסרים שונים, שהם כידוע אחוז ניכר מההכנסות שלו, מעבר לשכר מהקבוצה).

כעת שוב הדברים הסתדרו בצורה מושלמת עבור כריסטיאנו - המדינה היחידה שבה הוא יוכל לקבל תנאי מיסוי טובים יותר היא בריטניה, וזאת בזכות מעמדו כ-"Res Non-Dom" - אזרח אשר עובד ומתגורר בבריטניה, אבל תחת חוקי בריטניה הבית הקבוע שלו נמצא במדינה אחרת. המשמעות היא שרונאלדו לא יצטרך לשלם מסים כלל וכלל על ההכנסות שלו ממקורות מחוץ לבריטניה במשך שבע שנים.

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו לאחר שבירת שיא גינס: "בואו נדחוף את המספרים קדימה"

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו חוזר למנצ'סטר יונייטד. ., אתר רשמי
זה שוב קרה לו. רונאלדו/אתר רשמי, .

האחוזה החדשה של רונאלדו

יש לציין שמדובר בסכומים גדולים שייחסכו לשחקן, במהלך שהוגדר על ידי העיתון הכלכלי האיטלקי כ"מאסטרפיס של רונאלדו בניסיון להימנע מתשלום מסים". כזכור, על הרקע הזה ב-2019 הוא הגיע להסדר טיעון עם רשויות המסים בספרד, ושילם קנס של 19 מיליון יורו. "הכוכב הפורטוגלי שוב הוכיח שהוא שם את חישובי המס שלו לפני שיקולים ספורטיביים", נכתב עליו בעיתון האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully