וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ לאסק לינץ: "עשיתי גוגל על מכבי תל אביב. היא פייבוריטית"

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 16:33

מרקו ראגוז' על מחזיקת הגביע הישראלית: "היא שם גדול, המועמדת המובילה לזכות בראשות הבית. את אלשקרט אני לא מכיר כלל"

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

מכבי תל אביב קיבלה הגרלה קלה בקונפרנס ליג והיא תשחק בבית א' נגד יריבות צנועות למדי כמו ה.י.ק הלסינקי הפינית ואלשקרט הארמנית. מי שבכל זאת אמורה להקשות את החיים על פטריק ואן לוון ושחקניו היא לאסק לינץ, שלפחות על הנייר נראית כפייבוריטית למקום השני.

חלוץ לאסק, מרקו ראגוז', דיבר היום על שלב הבתים שייצא לדרך בעוד פחות משבועיים: "עשיתי גוגל על כל היריבות. את הלסינקי אני כבר מכיר לא רע, מכבי תל אביב היא שם גדול והיא המועמדת העיקרית לזכות בראשות הבית. אלשקרט היא קבוצה אנונימית מבחינתי. כל אחד מהמשחקים יהיה מאבק בפני עצמו. אנחנו רוצים לעשות הופעה טובה ולעלות שלב".

שחקן לאסק לינץ, מרקו ראגוז'. Guenther Iby, GettyImages
אוהב את המפעלים האירופים. ראגוז'/GettyImages, Guenther Iby

ראגוז' בן ה-23 אוהב את המפעלים האירופים והוא צפוי לעשות לא מעט כאבי ראש להגנה הצהובה. בעונת 2019/20 הוא כבש שני שערים נגד ספורטינג ליסבון בשלב הבתים של הליגה האירופית ושלושה מול אלקמאר בנוק אאוט. בשנה לאחר מכן מצא את הרשת נגד לודוגורץ והעונה הכניע את סט. ג'ונסטון במוקדמות.

האוסטרי-קרואטי, שיארח עם לאסק את מכבי תל אביב ב-30 בספטמבר, אמר: "החלמתי מפציעה ועכשיו אני רוצה לחזור לכושר שהייתי בו לפניה. זו המטרה העיקרית שלי. נבחרת אוסטריה? כמובן שגם זו מטרה גדולה, אבל קודם כל אני רוצה לשוב לפורמה. אחרי שאכבוש שערים ואגלה יכולת גבוהה, אני בטוח שייקחו אותי בחשבון לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully