וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקאו חתם בראיו וייקאנו, ריברי בדרך ליעד מפתיע, פאסטורה חתם באלצ'ה

החלוץ הקולומביאני שב לספרד אחרי שמונה שנים ומצטרף לקבוצה המדרידאית. הצרפתי שעזב הקיץ את פיורנטינה יישאר באיטליה ויחתום אצל העולה החדשה, סלרניטנה

תקציר: צ'ילה - ברזיל 1:0/ספורט1

זה היה באוויר כבר כמה ימים, והיום זה הפך לרשמי: רדאמל פלקאו חתם בראיו וייקאנו וחזר לליגה הספרדית. כזכור, החלוץ בקולומביאני הוותיק כיכב בלה ליגה בין 2011 ל-2013, אז סייע לאתלטיקו מדריד לזכות בליגה האירופית, בגביע הספרדי ובסופרקאפ האירופי, בו הבקיע שלושער ב-1:4 על צ'לסי.

אחרי שעזב את ספרד ועבר למונאקו, פציעה קשה בעונתו הראשונה בנסיכות פגעה ביכולות שלו, והוא מעולם לא הצליח לשוב ולהיות החלוץ שנצץ בוויסנטה קלדרון. בן ה-35 הגיע בקיץ 2019 לגלאטסראיי בקול תרועה רמה, אך גם בטורקיה הפציעות השביתו אותו לזמן רב והוא התקשה להביא את עצמו לידי ביטוי. השבוע פלקאו והטורקים הגיעו לסיכום על התרת חוזהו, וזה אפשר לו לחתום בקבוצה חדשה אחרי סיום חלון ההעברות, מכיוון שנחשב לשחקן חופשי.

העולה החדשה החלה את העונה עם שני הפסדים, 3:0 לסביליה ו-1:0 לסוסיאדד, אך במחזור האחרון לפני היציאה לפגרה היא הדהימה עם 0:4 ענק על גרנאדה.

פרנק ריברי שחקן פיורנטינה. GettyImages
נשאר בארץ המגף. פרנק ריברי/GettyImages

שחקן ותיק נוסף שצפוי לעשות את דרכו לעולה חדשה בליגה בכירה הוא פרנק ריברי. שחקן הכנף הצרפתי עזב הקיץ את פיורנטינה אחרי שתי עונות, אך הוא ככל הנראה יישאר בליגה האיטלקית ויחתום אצל העולה החדשה, סלרניטנה. ריברי בן ה-38 יגיע לסלרנו ביום שני ויחתום על חוזה לעונה אחת, כאשר על פי הדיווח באיטליה העולה החדשה מציעה לו שכר של 1.5 מיליון יורו למשך התקופה.

הקבוצה הצנועה, ששבה הקיץ לליגה הבכירה לראשונה מאז 1999, החלה את העונה עם שני הפסדים, לבולוניה לרומא, והיא מסומנת כמועמדת בולטת לשוב לליגת המשנה בתום העונה.

* חאבייר פאסטורה ורומא הגיעו לסיכום על שחרורו, והארגנטינאי בן ה-32 חתם באלצ'ה מהליגה הספרדית. במקביל רומא גם הצליחה להשתחרר מסטיבן אנזונזי, הקשר הצרפתי שהגיע מסביליה ב-26 מיליון יורו ובקושי שיחק, וכעת עובר לאל ריאן הקטארית (אחרי שהושאל לגלאסטראי וראן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully