וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי תל אביב: "נקווה שמה שקרה לא יהרוס לנו את כל פתיחת העונה"

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 10:50

אחרי שחמישה שחקני הקבוצה נדבקו בקורונה ובוטלו טורנירי ההכנה הראשונים לעונה, במועדון מקווים לשוב לאימונים מלאים בסוף השבוע הבא ולצאת לטורניר ינאקופולוס: "ברור לנו שלא נהיה במקום שרצינו להיות בו בתחילת העונה"

במכבי תל אביב היו אמורים לעלות היום (שבת) למשחק הכנה הראשון בטורניר הכנה ביוון נגד לבאריו, אלא שבמקום זה נמצאת הקבוצה בישראל כשחמישה שחקנים ואיש צוות אחד נמצאים בבידוד אחרי שנמצאו חיוביים בבדיקת קורונה.

בקבוצה עורכים בדיקות בכל יום לשחקנים כדי לעצור את התפשטות הנגיף בתוך חדר ההלבשה, והתקווה היא שאחרי 24 שעות ללא הדבקות חדשות, קיים סיכוי שהגל הנוכחי בתוך הצהובים הסתיים.

שחקני מכבי תל אביב יפתח זיו, קינן אוואנס. ספי מגריזו, באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכת קורונה משבשת את ההכנות. אוואנס מול יפתח זיו/אתר רשמי, ספי מגריזו, באדיבות מכבי תל אביב

במכבי ישובו לאימונים מלאים רק בסוף השבוע הבא, אחרי שכל השחקנים יצאו מהבידוד, והרצון הוא לצאת לטורניר ינאקופולוס ביוון, שמתוכנן לעוד כשבוע וחצי. בינתיים קבעה הקבוצה משחקי הכנה נגד בני הרצליה והפועל אילת כדי לנסות ולכסות על הפער שנוצר בעקבות ההדבקויות.

"אם תקופת ההכנה הייתה אמורה להיות מורכבת מראש כי צריך לחבר קבוצה כמעט חדשה לחלוטין, עכשיו היא הופכת למסובכת מאוד", סיפר אחד מאנשי הקבוצה אתמול, "ברור לנו שלא נהיה במקום שרצינו להיות בו בתחילת העונה ונצטרך לצלוח את זה ככה. יש לנו המון תקוות מהסגל הזה, נקווה שמה שקרה לא יהרוס לנו את כל פתיחת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully