וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק הושלם: למרקוס אולדרידג' חתם לעונה בברוקלין נטס

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 8:40

הפורוורד הוותיק קיבל את האישור הרפואי לחזור למגרשים ושב לקבוצתו האחרונה. דיאנדרה ג'ורדן עבר בטרייד לדטרויט, אך הוא ישוחרר ויחתום בלייקרס

לפני פחות מחמישה חודשים, למרקוס אולדרידג' הודיע על פרישה מכדורסל עקב בעיה שהתגלתה בליבו. הפורוורד הוותיק, שהצטרף שבועות ספורים לפני כן לברוקלין נטס, החליט כי הוא נשאר מחוץ לפרקט עד שהוא יקבל אישור לחזור. השבוע, אולדרידג' קיבל את האור הירוק לשוב למגרשים, והרופאים סיפרו לו כי הוא יצא מכלל סכנה. הלילה (בין שישי לשבת) הוא חתם על חוזה לעונה בברוקלין, בה ירוויח 2.6. מיליון דולר וינסה לזכות באליפות ראשונה בקריירה.

אולדרידג' סיפר: "פרישתי באפריל הייתה ההחלטה הכי נכונה וזהירה עבור מצבי הבריאותי באותו הזמן, אך בדיקות נוספות והערכות של רופאים בכירים שכנעה אותי, ואת הנטס שאני לחלוטין יכול לחזור למגרש ה-NBA. נהנתי מהזמן הקצר שהיה לי עם ברוקלין ואני נרגש להצטרף אליהם בחדש במסע לעבר האליפות".

בכך, פרט לסוללת הכוכבים הכוללת את קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג, אולדרידג' יצטרף לשני שחקני אולסטאר בעבר שמאיישים את הקו הקדמי של הנטס - בלייק גריפין ופול מילסאפ.

בנוסף, ברוקלין שלחה הלילה בטרייד לדטרויט פיסטונס את הסנטר הוותיק, דיאנדרה ג'ורדן. הנטס יעבירו לקבוצה ממישיגן גם ארבע בחירות סיבוב שני ויקבלו בתמורה את סקו דומבויה וג'אליל אוקאפור. הפיסטונס צפויים להגיע להסכם בייאאוט ולשחרר את ג'ורדן, שלאחר מכן יחתום ככל הנראה בלוס אנג'לס לייקרס. בנוסף, הנטס הודיעו על שחרורו של הפורוורד אליזה ג'ונסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully