וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה יירד לספסל? שפרד: "כך יוכל לתפקד כפליימייקר נוסף"

הג'נרל מנג'ר של הוויזארדס מאמין כי הישראלי דווקא "יוכל לעשות דברים שהוא לא יכול היה לעשות כשהיה בחמישייה הראשונה"

תקופת ההכנה לפתיחת העונה ב-NBA נמצאת בשיאה, ובתקשורת האמריקאית מנסים לנתח כבר על פי הסגלים המתגבשים כיצד תיראה פחות או יותר עונת 2021/22. בוושינגטון וויזארדס צופים תפקיד משמעותי לדני אבדיה, שסיים את עונת הרוקי שלו מוקדם מהצפוי בשל פציעה, אך גם מנבאים כי הפורוורד הישראלי יזכה לפחות דקות משחק השנה מאשר בשנת הרוקי שלו. גם הג'נרל מנג'ר של טומי שפרד סיפק מספר ציטוטים מעניינים בנוגע לאבדיה.

"עם הוספת העומק לעמדת הפורוורד במהלך הפגרה, נראה שאבדיה עלול לרדת לחמישייה השנייה לעיתים קרובות יותר", נכתב ב-NBC Washington. "עם זאת, זה לא מעיד בהכרח על פחיתות במעמדו ובחשיבותו לקבוצה. בוושינגטון רואים באבדיה כמי שיכול לתת ערך מוסף מהספסל, ובעצם העלייה עם שחקנים בכירים בחמישייה, הוא לא תמיד הצליח להראות את זה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Julio Aguilar, GettyImages
יקבל פחות דקות? אבדיה/GettyImages, Julio Aguilar

גם הג'נרל מנג'ר של הוויזארדס טומי שפרד התייחס לתפקודו הצפוי של אבדיה בעונה הקרובה: "אני חושב שהעלייה מהספסל נותנת לדני הרבה ביטחון. כשהוא עולה עם החמישייה השנייה, הוא למעשה יכול לתפקד כפליימייקר נוסף. הוא יכול לעשות הרבה יותר דברים שהוא לא יכול היה לעשות כשהיה חלק מהחמישייה הפותחת בעונה שעברה. אף תפקיד לא נשאר לנצח. בטוח שאם דני ירוויח עוד דקות, אז הוא יקבל אותן".

שפרד התייחס גם לפתיחת העונה: "אנחנו ממש רוצים שהעונה תתחיל, אחרי חמש שנים שהתחלנו את העונה בתוך סוג של חור. בין אם זה בגלל פציעות או שלא הצלחנו לנצח משחקי או מה שלא יהיה. אננו רוצים כבר להתחיל את העונה, ולעשות את זה בצורה טובה. אנחנו רוצים שכולם יהיו בטוחים בתפקידים שלהם, וזה כולל את כולם בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully