וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן ובלאט מתאקלמים באלבה ברלין: "רוצים להוכיח את עצמנו ביורוליג"

צמד הישראלים מאמין שהקשר הטלפתי ביניהם יאיץ את ההשתלבות בקבוצה הגרמנית: "הרבה צעירים שעברו כאן השתדרגו, זאת המטרה"

תקציר: הופעת הבכורה של ים מדר במדי פרטיזן בלגרד/מתוך יוטיוב

עונת היורוליג הקרובה תכלול נציגות ישראלית מכובדת גם מחוץ למכבי תל אביב, כשיובל זוסמן ותמיר בלאט ינסו להוכיח את עצמם במדי אלבה ברלין, תחת שרביטו של המאמן ה"ישראלי", הספרדי ישראל גונסאלס.

הגרמנים עדיין לא ערכו משחקי אימון הקיץ, אבל צמד הישראלים שמכירים היטב מהנבחרות הצעירות והנבחרת הבוגרת כבר מרגישים מצוין. "זה מרגיש דומה מאוד לתל אביב. אני כבר מרגיש בבית", אמר היום (שישי) זוסמן לתקשורת הגרמנית, ואף סיפר שהחל לקחת שיעורי גרמנית ("למדתי כמה מילים, אבל זאת שפה קשה").

לזוסמן אמורות להיות דקות מרובות בסגל המתהווה של הגרמנים, והוא מיועד להיות הסמול פורוורד הפותח. בלאט, לעומתו, נמצא במעמד קצת אחר לפני פתיחת העונה כשאת עמדת הרכז מאיישים נכון לעכשיו שני שחקנים בכירים בדמותם של מאודו לו וג'אלין סמית'.

"אנחנו רוצים לזכות בגביע ובאליפות ולהוכיח את עצמנו ביורוליג. המטרה היא להגיע כמה שיותר רחוק", אמר זוסמן.

שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט שומר על יובל זוסמן באימון. אלבה ברלין, אתר רשמי
שוב יחד. זוסמן ובלאט/אתר רשמי, אלבה ברלין

בלאט שמח לחדש את שיתוף הפעולה עם זוסמן, שהיה פורה למדי בעברם המשותף במדים הכחולים-לבנים. "זה יתרון גדול, כי שנינו עזבנו את ישראל לראשונה בקריירה, ואנחנו מכירים מצוין אחד את השני, יכולים להחליף חוויות ולשתף אחד את השני". גם זוסמן בטוח שההשתלבות תעבור בצורה חלקה יותר בזכות שותפו הישראלי: "סגנון המשחק שלנו שונה, אבל גם מאוד דומה. אנחנו מסתדרים נהדר על המגרש, כל מה שאנחנו זקוקים לו זה קשר עין".

בלאט הוסיף ש"שיטת המשחק של אלבה שונה מאוד ממה שהתרגלנו אליה לפני כן, כך שיידרש לנו זמן. אנחנו מבינים יותר ויותר עם כל אימון שעובר".

זוסמן סיכם: "בשנים האחרונות התפתחו באלבה הרבה שחקנים צעירים בכל העמדות, ואחר כך עברו לקבוצות גדולות ולתפקידים גדולים. זו הייתה אחת הסיבות המרכזיות שהגעתי לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully