וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד הפציצה רביעייה, תיקו מאכזב לצרפת, סרביה עברה את פורטוגל. צפו בכל השערים

מוקדמות המונדיאל: ממפיס כיכב ב-0:4 על מונטנגרו, אלופת העולם המשיכה לגמגם עם 1:1 באוקראינה. ניצחונות חשובים לרוסיה וקרואטיה

כל השערים של משחקי מוקדמות המונדיאל, מיום שבת 4 בספטמבר/ספורט1

המחזור החמישי במשחקי מוקדמות מונדיאל 2022 באירופה יצא לדרך הערב (שבת), כשבמוקד צרפת שאיבדה נקודות פעם נוספת, והולנד שהתאוששה מהתיקו בנורבגיה עם 0:4 על מונטנגרו. עוד לפני כן, סרביה, רוסיה ונורבגיה נמנעו מהפתעות וצברו שלוש נקודות.

שחקן נבחרת סרביה, אלכסנדר מיטרוביץ'. רויטרס
כמה שהוא אוהב לשחק נגד לוקסמבורג. מיטרוביץ' כובש/רויטרס

בית א'

סרביה - לוקסמבורג 1:4

כמה שאלכסנדר מיטרוביץ' אוהב לשחק נגד לוקסמבורג. החלוץ המאסיבי של פולהאם כבש צמד בכל אחד מהמשחקים נגדה במוקדמות יורו 2020 והערב עשה זאת בפעם השלישית ברציפות, עם שערים בדקות 22 ו-35. 6 שערים ב-3 משחקים נגד אותה יריבה - יופי של נ"צ. מיטרו כבר עם 5 שערים בקמפיין המוקדמות וסרביה טיפסה לראש בית א' וסימנה לפורטוגל שהיא מתכננת מאבק עד הרגע האחרון. אוליבר תיל צימק ל-2:1 בדקה ה-77 ונתן תקווה ללוקסמבורג, אבל שער עצמי של מקסים שאנו (82) סגר סיפור וניקולה מילנקוביץ' חתם (90+7).

אירלנד - אזרבייג'אן 1:1

הקמפיין הכושל של אירלנד נמשך והירוקים נמנעו מהפסד מביך רק הודות לשער שוויון מאוחר של שיין דאפי. אמין מחמודוב כבש שער יפה בבעיטה מחוץ לרחבה רגע לפני הירידה למחצית, אבל בלם ברייטון איזן בדקה ה-87 ומנע מבוכה יותר. כחצי שנה אחרי ההפסד הביתי 1:0 ללוקסמבורג, באירלנד יסתפקו בתוצאה הזו והם עם נקודה ראשונה.

תקציר הניצחון של פינלנד על קזחסטן

תקציר: פינלנד - קזחסטן 0:1/ספורט1

בית ד'

אוקראינה - צרפת 1:1

הפורמה הלא מוצלחת של צרפת מהקיץ נמשכת ואחרי התיקו נגד בוסניה ביום רביעי, היא שוב לא הצליחה לנצח. מיקולה שפארנקו העלה את אוקראינה ל-0:1 בדקה ה-44 ופרץ בבכי נרגש, אבל אנתוני מרסיאל שפתח בהרכב של הטריקולור, איזן בדקה ה-50.

פינלנד - קזחסטן 0:1
לפינלנד: יואל פוינפאלו (60)

שחקן נבחרת הולנד ממפיס דפאי. Soccrates Images, GettyImages
שני שערים, שלוש נקודות. ממפיס/GettyImages, Soccrates Images

בית ז'

הולנד - מונטנגרו 0:4

הבכורה המחודשת של לואי ואן חאל על הקווים כמאמן נבחרת הולנד, בקדנציה השלישית שלו, נפתחה עם 1:1 בנורבגיה ביום רביעי, אבל היום הגיע התיקון. ממפיס דפאי כבש ראשון עם פנדל מוצלח בדקה ה-38 ובמחצית השנייה הגיע השיטפון: חלוץ ברצלונה השלים צמד (62) ואחריו הצטרפו לחגיגה ג'יני ויינאלדום (70) וקודי גאקפו (76).

לטביה - נורבגיה 2:0

נורבגיה עשתה את המוטל עליה עם נקודות בריגה, במשחק אותו ניהל דוד פוקסמן הישראלי. ארלינג הולאנד כבש בפנדל בדקה ה-20 ומוחמד אליונוסי הכפיל בדקה ה-66, במפגש הראשון בין שתי הנבחרות אחרי 22 שנה.

גיברלטר - טורקיה 3:0
לטורקיה: חליל דרבישולו (54), הקאן צ'לחנוילו (65), קנאן קרמאן (83)

תקציר הניצחון של קרואטיה בסלובקיה

תקציר סלובקיה - קרואטיה 1:0/ספורט1

בית ח'

קפריסין - רוסיה 2:0

אחרי התיקו המאכזב נגד קרואטיה בלוז'ניקי, החבורה של ואלרי קרפין ידעה שאסור לה לאבד נקודות נגד קפריסין בחוץ והיא ניטרלה את המוקש בקלות יחסית. אלכסנדר ירוחין (6) וריפאת ז'מאלטדינוב הכישרוני (55) קבעו את תוצאת המשחק.

סלובקיה - קרואטיה 1:0
לקרואטיה: מרצלו ברוזוביץ' (86)

סלובניה - מלטה 0:1
לסלובניה: סנדי לובריץ' (44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully