וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנעליים של דיאמנטידיס וקלאתיס: "ים מדר יהיה חייב לקפוץ מדרגה אצל אוברדוביץ'"

בסרביה מנתחים את התפקיד המסתמן של הרכז הישראלי אצל המאסטר: "ז'ליקו אוהב מומחי פיק אנד רול, מדר צריך להוכיח שהוא כזה"

תקציר: הופעת הבכורה של ים מדר במדי פרטיזן בלגרד/מתוך יוטיוב

תקופת ההתאקלמות של ים מדר בפרטיזן בלגרד החלה. אחרי שערך את הופעת הבכורה הלא רשמית במדי קבוצתו החדשה וקלע 12 נקודות בהפסד בציבונה זאגרב במשחק הכנה, מנתחים בסרביה את התפקיד המיועד לרכז הישראלי הצעיר.

פרטיזן אמנם הופיעה למשחק ללא קווין פאנטר שאמור להיות הגארד הבכיר של הקבוצה, אולם בתקשורת הסרבית כבר העלו רשמים ראשונים. "עמדת הרכז של פרטיזן תהיה במבחן גדול העונה. לפי המשחק מול ציבונה, מסתמן שמי שימלא אותה יהיו ים מדר, דאלאס מור ואלכסה אברמוביץ'. יהיה מעניין לראות איך הם ישתלבו בסגנון המשחק שאוברדוביץ' מנסה להטמיע בקבוצה", נכתב בטור פרשנות באחד האתרים.

ים מדר. פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
תחת עיניו הבוחנות של ז'ליקו. מדר/אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

"על פניו, מדר ומור נראים קצת פחות מתאימים לסגנון הזה, כי הם קצת נמוכים ועלולים להיקלע לבעיות בשל כך בצד ההגנתי. חוץ מזה, מדר אמנם נחשב לשחקן פיק אנד רול טוב בישראל, אבל הוא יצטרך לעשות קפיצת מדרגה בתחום הזה בפרטיזן".

בטור ציינו את מומחי הפיק אנד רול שאוברדוביץ' אימן בעבר, כולל כוכבים כמו דימיטריס דיאמנטידיס, ניק קלאתיס וקוסטאס סלוקאס. "לז'ליקו היו הרבה רכזים שעשו את ההבדל. הפוינט גארד המוביל שלו הוא תמיד שחקן מפתח. העונה הוא יצטרך למצוא אחד כזה, ועדיין לא ברור מי זה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully