וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדבר שעליו חלמנו": הסתערות על הכרטיסים לדרבי הירושלמי

3.9.2021 / 9:15

המכירה רק יצאה לדרכה, אבל קצב המכירה הנוכחי גבוה מאוד והביקוש גדול. בהפועל מעריכים שיגיעו כ-13,000 צהובים שחורים ולפחות 5,000 אדומים

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

עשרה ימים לקראת הדרבי הירושלמי הראשון בליגת העל זה 21 שנה (ביום שני הבא, 13 בספטמבר בשעה 20:30), בבירה מסתערים על הכרטיסים.

אוהדי בית"ר ירושלים. אודי ציטיאט
טירוף בירושלים. אוהדי בית"ר/אודי ציטיאט

מכירת הכרטיסים החלה רק באמצע השבוע, אבל תוך 36 שעות נמכרו כבר מעל 4,000 כרטיסים ליציע המזרחי של בית"ר ירושלים ועל כן נראה כי האדומים יפתחו עבור אוהדי היריבה העירונית גם את היציע הצפוני, כפי שתוכנן מלכתחילה, מתוך הערכה שיגיעו לדרבי כ-13,000 אוהדים בצהוב-שחור. כזכור, חברי ארגון "לה פמיליה" הודיעו כי יגיעו למשחק.

גם בצד האדום, שיישב הפעם בצד המערבי של המגרש, צפוי יציע מלא. לקבוצה יש כ-1,500 מנויים וחברי עמותה, מהמספרים הגבוהים הליגה, ובהנהלת המועדון בטוחים כי במהלך השבוע הקרוב תתעורר גם מכירת הכרטיסים לחלק האדום של "טדי", בדיוק כמו במשחק בגביע הטוטו, ולפחות 5,000 אדומים יגיעו למשחק שייערך בעוד 10 ימים.

אורי שרצקי, מנכ"ל הפועל ירושלים, אמר בנושא: "אנחנו שמחים לראות ולהיווכח שמחיר שפוי ויחס ראוי מביא קהל ליציעים. יש לי תחושה שהאווירה ב"טדי" ביום שני הבא, בשני הצדדים של המגרש, תהיה משהו שהעיר שלנו עוד לא חוותה. הדרבי הירושלמי סוף סוף מצטרף לרשימה של המשחקים הכי חמים שיש, וזה בדיוק הדבר שעליו חלמנו 20 שנה".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
"כל הזמן העתיד של משה חוגג במועדון נמצא באוויר"/דני מרון

ובחזרה לבית"ר ירושלים. במועדון מודאגים מעתידו של משה חוגג. הבעלים אמור היה לפרסם הצהרה על עתידו ביום שני, לאחר המשחק נגד הפועל באר שבע, ובימים לפני כן אמר לסובביו כי הוא שוקל מינוי נאמן למועדון. יש לציין כי מינוי נאמן שלא דרך בית משפט הוא חסר משמעות משפטית, משמע שגם אם חוגג אכן ימנה נאמן מטעמו, למעשה יהיה מדובר באיש ניהול שיצטרף לקבוצה ושתפקידו יהיה לצמצם הוצאות ולתפעל את העסק עד להודעה חדשה.

הנטל הכלכלי והמשפחתי, יחד עם העובדה שאינו רווה נחת וסופג ביקורות מכל כיוון, גורמים לבעלים לעשות חושבים בנוגע לעתידו, ובמועדון מודאגים מהשקט שלו בנושא ומעריכים כי הוא עובר תקופה לא פשוטה שגורמת לו לתהיות בנוגע לעתיד. "כל הזמן העתיד של חוגג במועדון נמצא באוויר, זה לא נותן שקט לאף אחד, אבל זאת המציאות, אלא אם הוא יצהיר אחרת", אמר על כך גורם במועדון.

ובעניין אחר, הקשר אור ועקנין בן ה-25, שגדל במועדון ובעבר ניבאו לו עתיד משמעותי בקבוצה הבוגרת (גיא לוי שהעלה אותו לבוגרים הגדיר אותו כ"קשר העתיד של המועדון"), החליט לפרוש מכדורגל לאחר שבשנים האחרונות קרע את הרצועות בשתי הרגליים, סבל מכאבים עזים ולא הצליח להתאושש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully