וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה טובה לבית"ר: ינקוביץ' צפוי להיות כשיר לדרבי

2.9.2021 / 19:38

הקשר לא שיחק עם נבחרתו נגד טורקיה אך סובל ממתיחה בלבד ואמור לחזור בשבוע הבא לפעילות מלאה. דור אלו יצטרף במידה ואוקמפוס או אורן ביטון ישוחררו. פלייטר חזר לאימונים מלאים

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים מתכוננים לדרבי הירושלמי שייערך בעוד 11 ימים באיצטדיון טדי. עד עתה רכשו אוהדי הקבוצה מעל 2500 כרטיסים ב-24 שעות של מכירה והצפי הוא כי היציע המזרחי יתמלא וייפתח יציע נוסף לאוהדי הקבוצה.

מרקו ינקוביץ' לא נכלל בסגל נבחרת מונטנגרו אתמול (רביעי) נגד טורקיה בשל המתיחה ממנה הוא סובל. בבית"ר נמצאים בקשר עם השחקן, כאשר גם בשבת נגד הולנד הוא לא צפוי להיות בסגל ותיבדק אפשרות לכלול אותו באמצע השבוע הבא במשחק נגד לטביה. בכל מקרה, הבשורה הטובה היא כי הקשר אמור להיות כשיר לדרבי, אך ייבדק שוב עם שובו ארצה.

מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
יעמוד לרשותו של קומאן מול הפועל ירושלים. ינקוביץ'/מאור אלקסלסי

בבית"ר ממשיכים לבדוק אופציות של קשרים זרים, כאשר שניים להם הוגשו הצעות דרשו סכומים אותם בית"ר לא יכולה לשלם. ארווין קומאן עדיין לוחץ לצירופו של דור אלו, אך הדברים תלויים בשחרורו של סנטיאגו אוקמפוס ו\או אורן ביטון, לו מנסים למצוא קבוצה.

חלאופילו פלייטר חזר היום לאימונים מלאים לאחר הבידוד, כאשר בשלב זה בבית"ר מנסים למצוא קבוצה שתקלוט את ירדן שועה. מי שמתאמן עם הקבוצה הוא עמרי לוזון, שנמצא בהתרשמות עד לשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully